• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wegligging verbeteren astra F station

@sjaak trekhaak wrote:

ik heb achter geen oppompbare vering, bij de vorige eigenaar zijn deze vervangen door gewone schokbrekers !

Sjaak, is het daar niet fout gegaan (vervangen door foute dempers ) ? hmm wel moeilijk te controleren achteraf... :(

@akonings wrote:@sjaak trekhaak wrote:

ik heb achter geen oppompbare vering, bij de vorige eigenaar zijn deze vervangen door gewone schokbrekers !

Sjaak, is het daar niet fout gegaan (vervangen door foute dempers ) ? hmm wel moeilijk te controleren achteraf... :(

ik geloof van niet , word vaker gedaan bij astras omdat die goedkoper zijn dan die met balgen

@akonings wrote:@sjaak trekhaak wrote:

ik geloof van niet , word vaker gedaan bij astras omdat die goedkoper zijn dan die met balgen

@yzf1kr wrote:@StinG wrote:2x is goed

Ha ha ha.... Die dempers zijn zo gaar als maar kan. En jij zegt dat ze goed zijn. Ha ha ha.

Je auto hoort geen enkele keer na te veren. Bij in en uit veren hoort hij meteen stil te staan.

dus een nieuw setje dempers is ook niet verkeerd zo ik begrijp ?

@yzf1kr wrote:@StinG wrote:2x is goed

Ha ha ha.... Die dempers zijn zo gaar als maar kan. En jij zegt dat ze goed zijn. Ha ha ha.

Je auto hoort geen enkele keer na te veren. Bij in en uit veren hoort hij meteen stil te staan.

dus een nieuw setje dempers is ook niet verkeerd zo ik begrijp ?

ik ben aan het zoeken voor nieuwe vering /demers , ik kan allen niets vinden heeft er iemand toevallig een linkje waar ik dit kan halen ?

ik ben aan het zoeken voor nieuwe vering /demers , ik kan allen niets vinden heeft er iemand toevallig een linkje waar ik dit kan halen ?

Sorry, eerst nog even naar 'Tuning-parts' en dan ophanging, dan kiezen voor veren, een verlagingsset of en schroefset (net wat je wilt) en dan pas Astra F

Bij mij werken de link en site gewoon.

Sorry, eerst nog even naar 'Tuning-parts' en dan ophanging, dan kiezen voor veren, een verlagingsset of en schroefset (net wat je wilt) en dan pas Astra F

Bij mij werken de link en site gewoon.

Terug
Naar boven