• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wel of niet doen?

soepkiepe

Forumbewoner
ben zelf aan het twijfelen.

heb er nu rooie bumpers op zitten, mijn bedoeling was dat wat in de grill nu zwart is door te trekken de bumper in, ook zwart dus.

maar nu ik het zo zie vind ik het ookniet verkeerd.

nu werd mij ook al verteld om de grill helemaal rood te maken, maar naar mijn idee word het dat wat te rood, die keuze valt bij mijn smaak eigenlijk weg dus.

dus algemene ideen..

*helemaal rood

*zo laten

*doortrekken in de bumper.

mijn ideen.

*zo laten

*doortrekken de bumper in.

laat jullie meningen maar eens horen ;)

suc50514.jpg

(slechte kwaliteit foto, morgen zal ik even nieuwen maken, maar hier op valt het ook vast wel te zien ;)

Ja, Rood staat veel beter.

Je bumpers zijn nu ook rood dus die grille moet nu ook rood zijn/worden.

nee, zo vind ik het niet mooi.

das mijn mening.......

Rik ;)

Ja, Rood staat veel beter.

Je bumpers zijn nu ook rood dus die grille moet nu ook rood zijn/worden.

nee, zo vind ik het niet mooi.

das mijn mening.......

Rik ;)

hmm.. waarom zijn er nu a 4 die rood zeggen haha :P

had laatst om een shop er van gevraagd.

niet te veel op de kleur letten van deze shops, waren slechte fotos om te shopen, maar gaat nu dus even om het idee.

helemaal rood... (alleen bij deze foto is het zwarte van de bumper ook rood, dat laat ik sowieso zwart)

suc50413a.jpg

door in de grill (zelfde verhaal over het zwarte van de bumper)

suc50413c.jpg

moet er wel bij zeggen dat ik hem dan niet recht naar beneden wil, maar dan net zoals de grill naar beneden komt, neem aan dat jullie mij wel snappen.

ik blijf er bij dat ik het toch wel mooi vind breken als er wat zwart bij in zit, ook een beetje anders dan standaard vind ik wel leuk :P

Op het shopje is het inderdaad erg rood, maar je houd de bovenkant van de bumper en de roosters zwart, en dat breekt naar mijn idee genoeg.

hmm.. waarom zijn er nu a 4 die rood zeggen haha :P

had laatst om een shop er van gevraagd.

niet te veel op de kleur letten van deze shops, waren slechte fotos om te shopen, maar gaat nu dus even om het idee.

helemaal rood... (alleen bij deze foto is het zwarte van de bumper ook rood, dat laat ik sowieso zwart)

suc50413a.jpg

door in de grill (zelfde verhaal over het zwarte van de bumper)

suc50413c.jpg

moet er wel bij zeggen dat ik hem dan niet recht naar beneden wil, maar dan net zoals de grill naar beneden komt, neem aan dat jullie mij wel snappen.

ik blijf er bij dat ik het toch wel mooi vind breken als er wat zwart bij in zit, ook een beetje anders dan standaard vind ik wel leuk :P

Op het shopje is het inderdaad erg rood, maar je houd de bovenkant van de bumper en de roosters zwart, en dat breekt naar mijn idee genoeg.

hmm veranderd al een boel van jah, heb me vriendin net gevraagd en die vind het zoals het nu lijkt ook niet verkeerd... word nog een lang discussie punt denk ik hahaha

hmm veranderd al een boel van jah, heb me vriendin net gevraagd en die vind het zoals het nu lijkt ook niet verkeerd... word nog een lang discussie punt denk ik hahaha

Ik had ook angel eyes, toen weer origineel en nu tijdje terug gemoked, echt het mooiste vind ik en het kost je niets of anders een paar euro voor zwart spuitbussie:P

Terug
Naar boven