• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wel of niet doen?

Ik had ook angel eyes, toen weer origineel en nu tijdje terug gemoked, echt het mooiste vind ik en het kost je niets of anders een paar euro voor zwart spuitbussie:P

ik zie 2 mogenlijkheden:

Of grill rood, met zwarte bumperrand.

Of Gril rood, maar inderdaad dondkere lampen en strip onder de koplampen en booskijkers ook zwart.

Willem

ik zie 2 mogenlijkheden:

Of grill rood, met zwarte bumperrand.

Of Gril rood, maar inderdaad dondkere lampen en strip onder de koplampen en booskijkers ook zwart.

Willem

Grille rood, en kleurstelling houden zoals origineel is, vind ik persoonlijk het mooiste.

Gewoon OEM look.

Grille rood, en kleurstelling houden zoals origineel is, vind ik persoonlijk het mooiste.

Gewoon OEM look.

@Jerremy wrote:Grille rood, en kleurstelling houden zoals origineel is, vind ik persoonlijk het mooiste.

Gewoon OEM look.

help ff... OEM look???

@trashmetal wrote:ik zou op zoek gaan naar rode gsi bumper en daar het middenstuk van zwart maken :D

waarom wel met een gsi bumper en niet met zo bumper als ik nu heb? :P

@soepkiepe wrote:@Jerremy wrote:Grille rood, en kleurstelling houden zoals origineel is, vind ik persoonlijk het mooiste.

Gewoon OEM look.

help ff... OEM look???

@trashmetal wrote:ik zou op zoek gaan naar rode gsi bumper en daar het middenstuk van zwart maken :D

omdat de gsi bumper een middenstuk heeft

en die je nu hebt loopt helemaal rond, mja da's dan mijn mening he ;)

@Jerremy wrote:Grille rood, en kleurstelling houden zoals origineel is, vind ik persoonlijk het mooiste.

Gewoon OEM look.

help ff... OEM look???

@soepkiepe wrote:@Jerremy wrote:Grille rood, en kleurstelling houden zoals origineel is, vind ik persoonlijk het mooiste.

Gewoon OEM look.

help ff... OEM look???

omdat de gsi bumper een middenstuk heeft

en die je nu hebt loopt helemaal rond, mja da's dan mijn mening he ;)

@trashmetal wrote:@soepkiepe wrote:@Jerremy wrote:Grille rood, en kleurstelling houden zoals origineel is, vind ik persoonlijk het mooiste.

Gewoon OEM look.

help ff... OEM look???

OEM / Original Equipment Manufacturer.

Ofwel, met originele fabrieksdelen / originele Opel-GM (verfraaiings) delen, of wel zoals origineel uit farbiek gekomen, en als originele fabrieks kleurstellingen,

behorende bij het model en type.

;)

@trashmetal wrote:@soepkiepe wrote:@Jerremy wrote:Grille rood, en kleurstelling houden zoals origineel is, vind ik persoonlijk het mooiste.

Gewoon OEM look.

help ff... OEM look???

OEM / Original Equipment Manufacturer.

Ofwel, met originele fabrieksdelen / originele Opel-GM (verfraaiings) delen, of wel zoals origineel uit farbiek gekomen, en als originele fabrieks kleurstellingen,

behorende bij het model en type.

;)

OEM look betekent dat het eruitziet alsof het er standaard op kan zitten.

OEM parts zijn onderdelen die door de constructeur gemonteerd worden, hier kan tussen 2 verder identieke auto's verschil zitten. Voorbeeld : LUK/Sachs koppelingsplaat.

Soepkiepe, het is je eigen auto, het blijft een kwestie van smaak.

Op een shopje komt het effect niet echt goed uit de verf helaas.

Een beetje het idee zoals gert het gemaakt heeft, spreekt me wel aan, evt. met gaas in de openingen (subtiel)

OEM look betekent dat het eruitziet alsof het er standaard op kan zitten.

OEM parts zijn onderdelen die door de constructeur gemonteerd worden, hier kan tussen 2 verder identieke auto's verschil zitten. Voorbeeld : LUK/Sachs koppelingsplaat.

Soepkiepe, het is je eigen auto, het blijft een kwestie van smaak.

Op een shopje komt het effect niet echt goed uit de verf helaas.

Een beetje het idee zoals gert het gemaakt heeft, spreekt me wel aan, evt. met gaas in de openingen (subtiel)

oke thnx, had al een vermoeden dat het iets met origineel laten had te maken.

tsja als ik die foto van gertje bekijk lijkt het me ook nog niet zo verkeerd om hem rood te maken, maar ik mag graag iets apparts hebben, en het doorlopen de bumper in is er wel meer maar ook niet onwijs veel.

ik ben nu door deze reacties en fotos toch wel meer gaan na denken om hem toch rood te maken, vind het nog niet zo heel slecht achteraf.

nja nu dit alles er op zit ga ik eerst maar eens geld sparen voor de koppaking en de koppelingsplaten, dan eens kijken voor een setje andere wielen, of misschien kan ik mijn 13 inch wel met iemand ruilen die 14 inch staal heeft :P

heb nog een paar van die chromen velgringen liggen die veel op oldtimers zitten, alleen die zijn 14 inch inplaats 13, denk dat dat mooi afsteekt als ik de velgen hoogglans zwart spuit en dan die ringen er op.

Terug
Naar boven