• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wel of niet doen?

oke thnx, had al een vermoeden dat het iets met origineel laten had te maken.

tsja als ik die foto van gertje bekijk lijkt het me ook nog niet zo verkeerd om hem rood te maken, maar ik mag graag iets apparts hebben, en het doorlopen de bumper in is er wel meer maar ook niet onwijs veel.

ik ben nu door deze reacties en fotos toch wel meer gaan na denken om hem toch rood te maken, vind het nog niet zo heel slecht achteraf.

nja nu dit alles er op zit ga ik eerst maar eens geld sparen voor de koppaking en de koppelingsplaten, dan eens kijken voor een setje andere wielen, of misschien kan ik mijn 13 inch wel met iemand ruilen die 14 inch staal heeft :P

heb nog een paar van die chromen velgringen liggen die veel op oldtimers zitten, alleen die zijn 14 inch inplaats 13, denk dat dat mooi afsteekt als ik de velgen hoogglans zwart spuit en dan die ringen er op.

@Astra F Vaassen wrote:Ik had ook angel eyes, toen weer origineel en nu tijdje terug gemoked, echt het mooiste vind ik en het kost je niets of anders een paar euro voor zwart spuitbussie:P

duhh jij kreeg ze gratis van me bij de ice :P :P

@turbootje wrote:@Astra F Vaassen wrote:Ik had ook angel eyes, toen weer origineel en nu tijdje terug gemoked, echt het mooiste vind ik en het kost je niets of anders een paar euro voor zwart spuitbussie:P

hey turbo je gaat offtopic whahaha :jerry

maar ja dat geluk heb ik nou nooit he dat ik zoiets gratis krijg :P

maar denk dat ze bij mij ook niet passen, dit vanwege de schade die ik rechts voor heb zitten.

@Astra F Vaassen wrote:Ik had ook angel eyes, toen weer origineel en nu tijdje terug gemoked, echt het mooiste vind ik en het kost je niets of anders een paar euro voor zwart spuitbussie:P

@turbootje wrote:@Astra F Vaassen wrote:Ik had ook angel eyes, toen weer origineel en nu tijdje terug gemoked, echt het mooiste vind ik en het kost je niets of anders een paar euro voor zwart spuitbussie:P

hey turbo je gaat offtopic whahaha :jerry

maar ja dat geluk heb ik nou nooit he dat ik zoiets gratis krijg :P

maar denk dat ze bij mij ook niet passen, dit vanwege de schade die ik rechts voor heb zitten.

Die heb ik niet gebruikt, dat waren de facelift lampe heb de ouwe versie he, anders moest ik ook andere grill:P Maar nog bedankt he haha:P

Die heb ik niet gebruikt, dat waren de facelift lampe heb de ouwe versie he, anders moest ik ook andere grill:P Maar nog bedankt he haha:P

wat is het verschil daar eigenlijk in?

ik dacht dat het meer het verschil was van de zwarte plaat op de kofferbak, andere spiegels, ander stuur, veel meer valt er niet echt aan af te zien.

oja de oranje lampen en andere grill.

mijne is van 95, dus als het goed is heb ik ook facelift model.

wat is het verschil daar eigenlijk in?

ik dacht dat het meer het verschil was van de zwarte plaat op de kofferbak, andere spiegels, ander stuur, veel meer valt er niet echt aan af te zien.

oja de oranje lampen en andere grill.

mijne is van 95, dus als het goed is heb ik ook facelift model.

ik vin de bumper en gril in rood het beste staan ,persoonlijk zou ik dan ook de spiegels en, achterbumper rood maken

ik vin de bumper en gril in rood het beste staan ,persoonlijk zou ik dan ook de spiegels en, achterbumper rood maken

oke, 6.13 gepost dus ik neemje niks kwalijk:P

achter bumper IS rood haha. spiegels laat ik mooi zwart, heb op de ene een rood opel logo staan, lijkt wel mooi, alleen wel weer jammer dat ik het weer zo goedkoop mogelijk heb gedaan, heb hem uit de hand geverft :P en dat is nogal zichtbaar haha.

heb nu rechts nog een cup spiegel waa ik niks in zie:P maar die word nog vervangen.

zal binnenkort wel een foto er van in updates aan mijn astra zetten ;)

@soepkiepe wrote:oke, 6.13 gepost dus ik neemje niks kwalijk:P

achter bumper IS rood haha. spiegels laat ik mooi zwart, heb op de ene een rood opel logo staan, lijkt wel mooi, alleen wel weer jammer dat ik het weer zo goedkoop mogelijk heb gedaan, heb hem uit de hand geverft :P en dat is nogal zichtbaar haha.

heb nu rechts nog een cup spiegel waa ik niks in zie:P maar die word nog vervangen.

je had op zn minst dan toch wel een sjabloon kunnen maken van het opel logo :D

Gr. mario

oke, 6.13 gepost dus ik neemje niks kwalijk:P

Terug
Naar boven