• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wel of niet doen?

@soepkiepe wrote:oke, 6.13 gepost dus ik neemje niks kwalijk:P

achter bumper IS rood haha. spiegels laat ik mooi zwart, heb op de ene een rood opel logo staan, lijkt wel mooi, alleen wel weer jammer dat ik het weer zo goedkoop mogelijk heb gedaan, heb hem uit de hand geverft :P en dat is nogal zichtbaar haha.

heb nu rechts nog een cup spiegel waa ik niks in zie:P maar die word nog vervangen.

zal binnenkort wel een foto er van in updates aan mijn astra zetten ;)

je had op zn minst dan toch wel een sjabloon kunnen maken van het opel logo :D

Gr. mario

ik heb geen printer, anders had ik dat ook wel gedaan, maar dit was ook meer om te kijken als het ook wat leek, tjsa en soms ben ik helaas liever lui dan moe, maar denk dat ik hem er nog wel een keer af haal en er een stikker op plak.

het lijkt me ook wel mooi om het opel logo met ledlamphjes in de spiegel te maken, en dan aansluiten op de spiegel verwarming, maar daar ga je al, ik heb geen spiegel verwarming hahaha.

@soepkiepe wrote:ik heb geen printer, anders had ik dat ook wel gedaan, maar dit was ook meer om te kijken als het ook wat leek, tjsa en soms ben ik helaas liever lui dan moe, maar denk dat ik hem er nog wel een keer af haal en er een stikker op plak.

het lijkt me ook wel mooi om het opel logo met ledlamphjes in de spiegel te maken, en dan aansluiten op de spiegel verwarming, maar daar ga je al, ik heb geen spiegel verwarming hahaha.

draadjes trekken daar naar toe is ook niet moeilijk hoor, mja als je soms liever lui dan moe ben hahaaha

ben je niet bang dat het te veel kermisattractie gaat worden? :jerry

ik heb geen printer, anders had ik dat ook wel gedaan, maar dit was ook meer om te kijken als het ook wat leek, tjsa en soms ben ik helaas liever lui dan moe, maar denk dat ik hem er nog wel een keer af haal en er een stikker op plak.

@soepkiepe wrote:ik heb geen printer, anders had ik dat ook wel gedaan, maar dit was ook meer om te kijken als het ook wat leek, tjsa en soms ben ik helaas liever lui dan moe, maar denk dat ik hem er nog wel een keer af haal en er een stikker op plak.

draadjes trekken daar naar toe is ook niet moeilijk hoor, mja als je soms liever lui dan moe ben hahaaha

ben je niet bang dat het te veel kermisattractie gaat worden? :jerry

moet je horen wie het zegt met zijn rooie kerstlampje in de grill hahaha.

nee k snap wel wat je bedoeld.

weet je wat het is? het is me opgevallen toen ik van de calibra naar de corsa ben over gegaan, voor de calibra ging iedereen aan de kant op smalle weggetjes, die is laag en lijkt heel breed, voor de corsa ging niemand aan de kant, en dan moet ik er eerlijk bij zeggen dat ik ook zeker niet snel aan de kant ga voor een dikke audi a8 of wat dan ook, zijn spiegel is duurder danmijne denk ik dan maar, nu heb ik een astra en weer gaat alles aan de kant, waneer ik die opel logos op de spiegel heb, of die evrlichting, dan lijkt de auto breder aan gaan ze nog sneller de berm in:P dat vind ik dan wel weer leuk eigenlijk haha.

maar vind het sowieso wel mooi staan. denk dat ik het ook gewoonbij rode opellogo's houd.

moet je horen wie het zegt met zijn rooie kerstlampje in de grill hahaha.

nee k snap wel wat je bedoeld.

weet je wat het is? het is me opgevallen toen ik van de calibra naar de corsa ben over gegaan, voor de calibra ging iedereen aan de kant op smalle weggetjes, die is laag en lijkt heel breed, voor de corsa ging niemand aan de kant, en dan moet ik er eerlijk bij zeggen dat ik ook zeker niet snel aan de kant ga voor een dikke audi a8 of wat dan ook, zijn spiegel is duurder danmijne denk ik dan maar, nu heb ik een astra en weer gaat alles aan de kant, waneer ik die opel logos op de spiegel heb, of die evrlichting, dan lijkt de auto breder aan gaan ze nog sneller de berm in:P dat vind ik dan wel weer leuk eigenlijk haha.

maar vind het sowieso wel mooi staan. denk dat ik het ook gewoonbij rode opellogo's houd.

je hebt me wel op een idee gebracht ;) dank je :thumb

als ik een gsi grille heb gevonden

ga ik met een dremeltje gaatjes maken in het opel logo

die ik eerst precies afteken natuurlijk, moet wel netjes worden

in de cirkel komen gele ledjes en in de bliksem rode :twisted:

p.s. ik vind die led audi look plakstrips weer niet kunnen bah

Gr. Mario

je hebt me wel op een idee gebracht ;) dank je :thumb

als ik een gsi grille heb gevonden

ga ik met een dremeltje gaatjes maken in het opel logo

die ik eerst precies afteken natuurlijk, moet wel netjes worden

in de cirkel komen gele ledjes en in de bliksem rode :twisted:

p.s. ik vind die led audi look plakstrips weer niet kunnen bah

Gr. Mario

idee moet nog ffies terug de ijskast in

deze week eerst mn voortrein herstellen, nieuwe dempers rubbers en verlagingsveren -35mm king:

helaas heb ook ikke geen geldboom :???:

idee moet nog ffies terug de ijskast in

deze week eerst mn voortrein herstellen, nieuwe dempers rubbers en verlagingsveren -35mm king:

helaas heb ook ikke geen geldboom :???:

Terug
Naar boven