• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Weleens je auto verkocht via dit forum?

eddepet007

Woont hier bijna
Was eigenlijk wel benieuwd naar wie er daad werkelijk via het forum zijn auto heeft verkocht

zelf in alle jaren div advertenties gezet maar 1 keer echt via forum verkocht

dus 1 van de 15 denk ik

ben benieuwd

ik heb zelf ook nog nooit een auto via het forum verkocht

plaatste toen regelmatig een auto op het forum ,maar werd meestal via marktplaats of speurders verkocht.

daarom heb ik nu zoiets van plaats ook geen auto's meer te koop op het forum omdat ik dat weg gegooit geld vind,hoewel het maar om 5 euro gaat daar niet van .

ik heb zelf ook nog nooit een auto via het forum verkocht

plaatste toen regelmatig een auto op het forum ,maar werd meestal via marktplaats of speurders verkocht.

daarom heb ik nu zoiets van plaats ook geen auto's meer te koop op het forum omdat ik dat weg gegooit geld vind,hoewel het maar om 5 euro gaat daar niet van .

komt denk ik ook omdat meeste mensen hier komen omdat ze een opel hebben, niet omdat ze er eentje zoeken.

heb zelf wel wat spulletjes verkocht en gekocht hier maar geen complete autos

komt denk ik ook omdat meeste mensen hier komen omdat ze een opel hebben, niet omdat ze er eentje zoeken.

heb zelf wel wat spulletjes verkocht en gekocht hier maar geen complete autos

ik heb mn kadett sedan verkocht aan blackbull.en ik heb een vectra b gekocht van het forum staat helaas bij mn ex te verkloten.en van beide zonder problemen verlopen.

ik heb mn kadett sedan verkocht aan blackbull.en ik heb een vectra b gekocht van het forum staat helaas bij mn ex te verkloten.en van beide zonder problemen verlopen.

Nou ik 1x, heb vorig jaar een Vectra B Diesel hier op het forum gezet voor een collega en die was binnen een week weg dus mijn ervaring was goed ook al was het er maar eentje. Denk kwestie van mazzel.

Setje velgen verkocht vorig jaar, en nog wel wat klein spul wat ik dan toevallg eens had liggen.

Handboek voor de Kadett C gekocht en twee Manta films.

Nou ik 1x, heb vorig jaar een Vectra B Diesel hier op het forum gezet voor een collega en die was binnen een week weg dus mijn ervaring was goed ook al was het er maar eentje. Denk kwestie van mazzel.

Setje velgen verkocht vorig jaar, en nog wel wat klein spul wat ik dan toevallg eens had liggen.

Handboek voor de Kadett C gekocht en twee Manta films.

Mn oude C kadett sedan is naar Hakkie hier op het forum.

En heb laatst mn Corsa verkocht aan iemand waarvan zijn vrienden hier ook zitten.

Dus het werkt wel.

Het helpt ook mee als je een heel verbouwingstopic hebt van je auto, dan kunnen ze zon beetje alles zien al

Mn oude C kadett sedan is naar Hakkie hier op het forum.

En heb laatst mn Corsa verkocht aan iemand waarvan zijn vrienden hier ook zitten.

Dus het werkt wel.

Het helpt ook mee als je een heel verbouwingstopic hebt van je auto, dan kunnen ze zon beetje alles zien al

Heb hier 1 uit 2!

M'n Astra gsi c20ne heb ik verkocht via de Club site, maar hij had hem hier eerst gezien en gaf of de club site korting voor leden;)

Gr.

Pastra

Heb hier 1 uit 2!

M'n Astra gsi c20ne heb ik verkocht via de Club site, maar hij had hem hier eerst gezien en gaf of de club site korting voor leden;)

Gr.

Pastra

@mantadevil wrote:ik heb zelf ook nog nooit een auto via het forum verkocht

Ho ho Jozef, ik heb mn eerste Omega nog gekocht bij jou :thumb

Oh sorry, dat is geen auto, dat was een Omega :wub

9801653126k7sy.jpg

Zelf heb ik tot nu toe ook geen auto verkocht via het forum.

Toevallig mn Corsa A TR wel verkocht aan iemand die hier ook lid is, maar hij had me via MP gevonden..

Gr Colin

Terug
Naar boven