• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welk alarm is dit? --> Opgelost :)

IceFreak

Post weleens wat
Mannen ik zit met een probleem.

Mijn corsa heeft een alarm erop zitten met startonderbreking. Met de koop ervan heb ik maar 1 ontvanger gekregen, maar ik wil er graag 2 hebben voor als ik er niet ben en mijn auto moet verzet worden.

Alleen weet ik nu niet welk alarm erin zit. Hebben jullie misschien een idee?

Zo ziet de ontvanger eruit:

Afb002.jpg

Afb003.jpg

De vorige eigenaar had bij de verkoop al gezegd dat hij niet wist waar het alarm van was. Vandaar dat ik het het hier dus vraag.

Ik zal nog even verder neuzen in de auto, misschien dat ik daar iets vind :)

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

open schroeven of het kastje opzoeken van het alarm :hmmz

De vraag is natuurlijk waar dat kastje ligt, want iedere persoon die het inbouwd plaats het op verschillende plekken

origineel gepost door IceFreak

De vorige eigenaar had bij de verkoop al gezegd dat hij niet wist waar het alarm van was. Vandaar dat ik het het hier dus vraag.

Ik zal nog even verder neuzen in de auto, misschien dat ik daar iets vind :)

Kijk eens goed onder het dashboard het hangt vaak daaronder gewoon goed kijken.

Heb je er geen papieren bij gekregen over het alarm?

Bij mijn auto zat er ook een alarm ingebouwd, dit is later gedaan.

Ik heb bij het kopen van de auto een klein mapje erbij gekregen met codes en info over het gehele alarm om het te resetten en opnieuw in te lezen enz enz.

Ik denk dat het best een lastige opgaaf word voor je zonder verdere info.

Succes dr mee!

Woutje

Nee helaas, heb er helemaal niks bijgekregen.

Ik had zelf het idee om gewoon het bestaande alarm eruit te halen en er zelf een nieuw alarm in te bouwen. Dan heb ik alle informatie erbij én 2 ontvangers :)

Nee helaas, heb er helemaal niks bijgekregen.

Ik had zelf het idee om gewoon het bestaande alarm eruit te halen en er zelf een nieuw alarm in te bouwen. Dan heb ik alle informatie erbij én 2 ontvangers :)

Wel klote klus :jerry

Valt best mee.

Ik heb vorig jaar zomer ook een alarm ingebouwd, dan dat ik toen 4 uurtjes bezig ben geweest. (eerste keer dat ik een alarm ingebouwd heb king: )

Het vervelende klusje voor jou is om het alarm te vinden, en volledig uit te bouwen.

Je zou eens kunnen kijken aan de linker onderkant van de a stijl achter het kapje (bij de bestuurder)

BAS-425

extra handzender los bij te bestellen,moet wel ingeleerd worden,maar dat is niet zo moeilijk.

zelfs de behuizing van de handzender is nog apart te bestellen

Super! Dat is hem inderdaad :D.

Maar als ik er nu 1 bij bestel, dan kan ik hem met de mijne inleren? Of moet dat door een PC gebeuren ?

Dankuwel :D

Blijkt dat het bedrijf dat in de PDF's staat, gewoon hier in Enschede zit. Dus ik hem even een mail gestuurd... hopen dat het wat wordt :)

Super! Dat is hem inderdaad :D.

Maar als ik er nu 1 bij bestel, dan kan ik hem met de mijne inleren? Of moet dat door een PC gebeuren ?

zowel je oude als je nieuwe moeten ingeleerd worden ,

als het zover is vraag je het maar

ASN Automotica zoals het tegenwoordig heet zit in enschede ja

hun zijn al jaren de importeur van Texalarm alarmsystemen

Ik las het net ook ja. Ik heb er achter aan gemaild en morgen ga ik even langs een Dealer van ASN Automatica. Dat zit gelukkig ook in Enschede dus mooi dichtbij.

Nogmaals bedankt voor de antwoorden :D.

Nu heeft IceFreak weer 2 afstandsbedieningen :D

Ik las het net ook ja. Ik heb er achter aan gemaild en morgen ga ik even langs een Dealer van ASN Automatica. Dat zit gelukkig ook in Enschede dus mooi dichtbij.

Nogmaals bedankt voor de antwoorden :D.

Nu heeft IceFreak weer 2 afstandsbedieningen :D

Kijk eens aan, das mooi om te horen :thumbup

Nu kan je flink knopjes drukken tot je bat op is haha :jerry

Terug
Naar boven