• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welk bezinepomp tanken jullie

Onderbroekie

Post veel
Aangezien vanaf vandaag de benzine prijzen onwijs omhoog is gegaan vraag ik me af waar jullie tanken.

Ik tank altijd bij Shell maar daar is de prijs onwijs hoog

We hebben hier in dh tango en avia zitten heb daar nog nooit getankt ik zit eraan te denken om daar te tanken maar heeft dit gevolgen voor mijn motor? Of is de benzine overal het zelfde?

nou ik tank meestal bij de shell onbemant maar die is vaak goedkoper dan de tango die hebben we ook maar scheelt meestal 2 a 4 cent ongeveer :S En we hebben een total en een shell bemand maar daar tank ik echt nooit das veel duurder

nou ik tank meestal bij de shell onbemant maar die is vaak goedkoper dan de tango die hebben we ook maar scheelt meestal 2 a 4 cent ongeveer :S En we hebben een total en een shell bemand maar daar tank ik echt nooit das veel duurder

Altijd bij shell, heb ook wel eens bij tango getankd bij bp en firezone maar merk dat ik met het zelfde aantal liters van de shell meer km's kan rijden.

Vindt die prijs alleen zo belachelijk hoog de laatste tijd.

Bij de onbemande shell hier heb je 11ct korting maar nog scheelt het niet heel veel als met de bemande vindt ik.

Altijd bij shell, heb ook wel eens bij tango getankd bij bp en firezone maar merk dat ik met het zelfde aantal liters van de shell meer km's kan rijden.

Vindt die prijs alleen zo belachelijk hoog de laatste tijd.

Bij de onbemande shell hier heb je 11ct korting maar nog scheelt het niet heel veel als met de bemande vindt ik.

vermeld er dan ook even bij dat het een shell pomp is :P

alleen klok zegt niemand wat:P

maar als je vanaf de snelweg komt en bij de kruising van de klok naar links gaat heb je nog een pomp zitten, genaamd komass, die is de goedkoopste van hoogeveen als het goed is.

o wacht... k zeg wel zo mooi naar links, ligt er ana waar je er af gaat :P als je vanaf de a37 komt moet je naar rechts namelijk, de kant van de mac op ;)

zelf tank ik bij bp rozeboom, stond eergister op 1.64.9

vermeld er dan ook even bij dat het een shell pomp is :P

alleen klok zegt niemand wat:P

maar als je vanaf de snelweg komt en bij de kruising van de klok naar links gaat heb je nog een pomp zitten, genaamd komass, die is de goedkoopste van hoogeveen als het goed is.

o wacht... k zeg wel zo mooi naar links, ligt er ana waar je er af gaat :P als je vanaf de a37 komt moet je naar rechts namelijk, de kant van de mac op ;)

zelf tank ik bij bp rozeboom, stond eergister op 1.64.9

staat er toch :P

"tank altijd bij shell in hoogeveen Klok"

das zo'n onbemande pomp toch daar bij al die winkels (gamma/ah enzo) toch?

staat er toch :P

"tank altijd bij shell in hoogeveen Klok"

das zo'n onbemande pomp toch daar bij al die winkels (gamma/ah enzo) toch?

altijd shell.

de andere tank stations zoals de meeuw, firezone enz enz.

die kopen hun benzine op bij grotere bedrijven

bijv.

shell zegt dat de benzine die niet aan de hoge A eisen voldoen, goedkoper geleverd worden aan veel prijsvechters. Het is geen slechte benzine, maar de kwaliteit is minder.

Terug
Naar boven