• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

welk interieur past in Astra G 5 deurs

Ik ben wel benieuwd naar de achterbank.... Past de achterbank van een Astra G station in die van een Astra G 5 deurs hatchback?

Het gaat hier enkel om het zit gedeelte.

Wellicht een stomme vraag, en misschien gaat het zonder aanpassingen (nog nooit naar gekeken).

Maar ik vind het nog stommer dat die van een station in 2 delen is en die van een hatchback 1 deel :(

@dennisnmgn88 wrote:Ik ben wel benieuwd naar de achterbank.... Past de achterbank van een Astra G station in die van een Astra G 5 deurs hatchback?

Wellicht een stomme vraag, en misschien gaat het zonder aanpassingen (nog nooit naar gekeken).

Maar ik vind het nog stommer dat die van een station in 2 delen is en die van een hatchback 1 deel :(

De station en 5 deurs hb zijn precies gelijk. Bedoel je leuning? Die zijn bij een 5 deurs ook in 2 delen

@shaktibiharie wrote:@dennisnmgn88 wrote:Ik ben wel benieuwd naar de achterbank.... Past de achterbank van een Astra G station in die van een Astra G 5 deurs hatchback?

De station en 5 deurs hb zijn precies gelijk. Bedoel je leuning? Die zijn bij een 5 deurs ook in 2 delen

Nee ik bedoel juist het zit gedeelte. Deze bestaat bij de station uit 2 delen (bij rijders kant achter en een stuk van ski luik tot andere kant) en bij de hatchback uit 1 deel.

euhm, ik weet idd dat het in totaal uit 2 delen bestaat, en ik ga kijken of het pas te maken is.

heb namelijk van een Station het interieur gekocht, en rij ook een 5 deurs.

@FnF_racer wrote:euhm, ik weet idd dat het in totaal uit 2 delen bestaat, en ik ga kijken of het pas te maken is.

heb namelijk van een Station het interieur gekocht, en rij ook een 5 deurs.

Ahhh das toevallig. Zou je als er veel aangepast moet worden, iets van een simpele how-to kunnen maken?

@bladluis wrote:Dat past gewoon hoeft niks aangepast teworden station en hatchbak is gewoon het zelfde.

Opel astra g 2003

Goed om te weten, thanks!

Ik voel me wel heel lui haha, zelf kijken was een kleine moeite (me vader heeft een G station uit 2003;))

Terug
Naar boven