• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welk interieur past?

HardcoreHell

Post veel
Ik zat er vanmiddag ineens aan te denken...

Welk interieur past in een Calibra??

Buiten de stoffen en lederen interieuren van de Calibra zelf.

Welke interieuren van andere auto's zouden passen in een Calibra??

Ja, alles is passend te maken.

Maar ik bedoel wat er zonder (of met kleine) aanpassing in een Calibra te bouwen is.

Met kleine aanpassing bedoel ik, waar je de rail van een Calibra onder kunt maken, zonder boor/slijp/laswerk.

Waar denk je aan? Kij,k denk niet dat je Corsa of Astra wilt, is niet beter dan luxe van de Cali.

Maar als je bv omega of vectra of nieuwer zou willen, tja dan kom je op een ander rail systeem uit...dus waarschijnlijk al lassen.

Greetz Emiel

hep nog een heel interieur liggen izgst met de zijpanelen heel nette 100 euro zijn ze voor jou gr baboe
DSCN2584.jpg

@ Maurice

Leder is voor sommigen niet duur, maar voor mij is het toch wat teveel van het goede.

Als je uit gaat van een interieur in goede staat.

@ Baboe

ik heb reeds een stoffen interieur, en als ik iets anders zou willen, gaat er leder in of een interieur van een Vectra of Omega voor meer luxe.

Om wel op je vraag in te gaan ;)

De voorstoelen zijn nooit zo'n probleem. Die passen wel. Maar de achterbank lijkt me lastig passend te krijgen voor calibra.

en anders heb ik wel een vectra b sport interieur liggen... gratis..kan je mee rommelen wat je wil voor dat geld :thumb

@usbstick wrote:en anders heb ik wel een vectra b sport interieur liggen... gratis..kan je mee rommelen wat je wil voor dat geld :thumb

Ik zou dat interieur wel willen, maar Pijnacker is helaas niet om de hoek.

kadett e gsi stoelen zullen ook wel passen.

ze passen ook in mijn astra f, en de calibra stoelen passen ook weer in mijn astra f.

stoelen van de cali vind ik zelf wel goed zitten, zou dus die zoeken in leder.

even calibramenno een mail sturen

Terug
Naar boven