• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

welk model Corsa rijden jullie?

Corsa B, mijn tweede.

Mijn Corsa verleden naast de andere Opels:

- A 1.2s 1986

- B 1.4i 1994

- B 1.6 GSi 1998 (heb deze nogsteeds)

- A 1.2i 1991

Wil heel graag een D OPC hebben, maar dat is nog sparen.

gaat super met de stemmen, 52 totaal.

dat in zomer tijd :jerry

de btjes zijn toch nog erg gewild en geprezen zo te zien. mooi dat ik er lekker 2 heb:D

moeten volgens mij ook meer A rijders hier zijn .

Heb net mijn 2de A-tje verkocht , maar ipv de verkochte grijze TR komt er binnenkort waarschijnlijk een bordeau-rode TR bij , gewoon omdat het kan :-P :-P :-P

@crossagek wrote:Heb net mijn 2de A-tje verkocht , maar ipv de verkochte grijze TR komt er binnenkort waarschijnlijk een bordeau-rode TR bij , gewoon omdat het kan :-P :-P :-P

Gewoon omdat het kan!! En zo hoort het ;) :wors

@linfiel wrote:Volgens mijn zijn de corsa b het meest van gemaakt, vandaar veeeeel B's

Ik meen dat van de A zijn de meeste gemaakt, maar liggen ook de meeste van op de schroothoop. Iets met roest, ouderdom en meer van die ongein.

Waar ik het had gelezen weet ik niet meer, maar er staat me iets bij dat er 4,5miljoen van zijn gemaakt.

De Corsa B waren er 3,5miljoen, maar ik geloof wel dat dat exclusief de afgeleide modellen zijn, zoals de Chevrolet Chevy (zuidamerikaans), Opel Corsa Pickup (zuidafrika) en Holden Barina (Australie).

Sowieso hebben die natuurlijk ook weinig invloed op de markt hier.

Ik rijd een C'tje, ben zelf niet zo'n fan van het B model (tenzij het een vette uitvoering is) en het D model vind ik iets te "nieuwerwets".

Zou zelf graag nog wel een sexy A gsi'tje willen bezitten

Zoiets:

corsa.jpg

Ik heb net een "B" ingevuld. Niet helemaal eerlijk want de Corsa is van mijn vrouw. Nieuw aangeschaft in mei 1997. Een vijfdeurs X14SZ in GLS uitvoering.

Terug
Naar boven