• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

welk type koplamp astra g

Plastic. Heb dezelfde in mijn bolide. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er nog veel armaturen worden gemaakt met glas... kosten en veiligheid enzow

Heb de imitatie xenon koplampen ook in mijn coupe zitten, vind ik echt de mooiste lampen

wintermode

IMG_3232-1.jpg

Let er wel op dat je de plug en play lampen koopt, zijn zoveel makkelijker om aan te sluiten :cool:

Heb de imitatie xenon koplampen ook in mijn coupe zitten, vind ik echt de mooiste lampen

wintermode

IMG_3232-1.jpg

Let er wel op dat je de plug en play lampen koopt, zijn zoveel makkelijker om aan te sluiten :cool:

ik vind dit type toch ook wel erg mooi

doet me het meeste denken aan wat ik in mijn golf had

en nu niet gelijk beginnen te schelden ;)

ik vind dit type toch ook wel erg mooi

doet me het meeste denken aan wat ik in mijn golf had

en nu niet gelijk beginnen te schelden ;)

Als je Angeleys wil, ga dan in een BMW rijden. En als je devileyes wil, koop dan een audi.

Die aftermarket lampen voor auto's waar het niet origineel ingezeten heeft zijn 9 van de 10 keer rommel.

Het past niet goed, ziet er niet mooi uit. Maar dat is mijn mening.

Als je Angeleys wil, ga dan in een BMW rijden. En als je devileyes wil, koop dan een audi.

Die aftermarket lampen voor auto's waar het niet origineel ingezeten heeft zijn 9 van de 10 keer rommel.

Het past niet goed, ziet er niet mooi uit. Maar dat is mijn mening.

volgens mij vraag ik nergens om een mening ... en al helemaal niet van jou ?

ik vraag welke type's er zijn

ik heb eens even door jou reacties heen gelezen ... en je hebt wel heel vaak ''een mening" bij andermans topic's alles is lelijk en rommel volgens jou

dus laat ik bij deze zeggen dat ik jou reactie als niet gepost zie

volgende keer gewoon niet reageren , en wil je dit wel doen doe dan even normaal en lees het topic eerst

volgens mij vraag ik nergens om een mening ... en al helemaal niet van jou ?

ik vraag welke type's er zijn

ik heb eens even door jou reacties heen gelezen ... en je hebt wel heel vaak ''een mening" bij andermans topic's alles is lelijk en rommel volgens jou

dus laat ik bij deze zeggen dat ik jou reactie als niet gepost zie

volgende keer gewoon niet reageren , en wil je dit wel doen doe dan even normaal en lees het topic eerst

Terug
Naar boven