• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welke auto heb/had je het langst in het bezit

jullie zullen wel begrijpen dat ik sindsdien met een smile van oor tot oor in het rond rij. teller staat inmiddels weer op 174dkm. heb hem nu 13 jaar in mijn bezit en heb nog geen geld voor de J OPC dus rij al 13jaar met mijn OPC[/quote]

Wat zeker geen schande is!

mijn oldtimer heb ik al weer 14 jaar.

en mijn race project staat op 9 jaar zal wel een 10 jaren project worden.

Bijna 20 jaar in bezit, binnenkort weer op straat na 7/8 jaar stalling

DSC00291.jpg

Mijn 1e auto nog steeds in bezit, meer als 4 jaar nu. Gaat als het aan mij ligt nooit meer weg. Gaat om een astra f c16nz young uit '93. Ben ook 2e eigenaar kwam ik laatst achter! Rijd heerlijk en is super betrouwbaar, gekocht met 70.000 op de teller, nu staat die op ongeveer 107.000.

Ik heb mijn huidige astra in 2007 gekocht en heb deze in april van dit jaar alweer 7 jaar en voorlopig ook nog geen plannen om hem weg te doen.

Heb er inmiddels al ruim 150.000 bijgezet op de teller en de motor loopt nog steeds fantastisch met 274.000 op de teller

Mijn Monza 3.0E uit 1980 heb ik sinds 2008. Ik rijd er de laatste tijd wel zéééééééééééér weinig mee maar ik krijg het niet over mijn hart om hem weg te doen. Blijft een zalige wagen!

14bt192.jpg

Veruit mijn Corsa GSi.

Rijdt met de meeste Opels ongeveer 5-6 jaar tegenwoordig, maar de Corsa GSi heb ik al (sinds nieuw gekocht) bijna 16 jaar in bezit. Het blijft een mooi ding en je weet wat je hebt.

Grotefoto-7G4YY4MV.jpg

10,5 jaar in bezit,in 2003 gekocht voor 100 euro,vertoont nu technisch kuren,rijdt per jaar nog geen 1000 km,weet niet of ik er nog zin in heb................

Mijn huidige Vectra B die ik op 13 mei 2011 heb gekocht en tot op heden nog altijd heb. Wel met de nodige veranderingetjes :p

1399470_10202656078747561_852788019_o.jpg

Mijn Kadett C Coupé 1600S heb ik het langst in het bezit. Deze heb ik gekocht in december 1988, dus vorig jaar met 25 een jubileum. Ik heb met de Coupé maar tot 1995 gereden, dus maar 7 jaar. Daarna ging ze de stalling in en inmiddels wordt ze gerestaureerd.

Foto550-JHNKV4ZN.jpg

Met mijn Vectra A 2.0i Sportline heb ik 10 jaar in Nederland en daarbuiten rondgereden.

Foto550-ICQHXK8S.jpg

Foto550-RQZTWWE4.jpg

Ik rij inmiddels meer dan 10 jaar met volle tevredenheid in mijn

Astra G X18XE en hoop dit nog vele jaren te doen.

Mercedes 190 nu 4 jaar ligt compleet uit elkaar was van mijn pa en die is 4 jaar geleden overleden

daarna spant de ascona c de kroon met bijna 1 jaar heb normaal veel pech en heb ze dan maar een half jaar ofzo

ascona is een blijvertje king:

Hier ook een Volvo 740 bi-fuell heb deze wagen in mei 1987 gekocht en hij werd in 2004 afgekeurd op een door gerotte achteras balk toen stonden er 1,3 miljoen op de teller

waarbij er drie sets koppelingsplaten vervangen zijn 1 radiateur 2 thermostaten en 2 uitlaten versletenen 2 sets schokbrekers rondom ,,,,,,Ohja een storing gehad met een gas injector

Voor de rest nooit stil gestaan met pech

Daar naast ook een aantal Opels gehad A Manta / C Kadett / Omega A / Corsa A TR

Terug
Naar boven