• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welke banden??

Hoi,

Ik heb een Astra G 1.8i 16V Sport Irmscher gestyld, nu heb ik er Toyo Proxes CF1 banden eronder zitten, deze zaten er bij aanschaf al onder.

Ik merk dat deze beginnen af te nemen, nu ben ik op zoek naar een goed alternatief.

Heeft iemand ervaring met deze bandenmaat : 205/50/16 87V

Ik zelf had in gedachten om Dunlop sp9000 eronder te zetten, maar andere suggesties zijn zeer welkom!Er is zoveel keus dat ik op dit moment nog geen keus kan maken en het geld geef je maar 1 keer uit!!

Thnx.

Gr.Alwin

alvast bedankt voor al de reacties.....foto van Hankook banden kan ik zeer waarderen hahaha....Ik ben er een stuk verder mee geholpen, maar je ziet wel dat je goed moet oriënteren...De Hankook banden nemen ik zeker mee in mijn beslissing!!!

Alwin

alvast bedankt voor al de reacties.....foto van Hankook banden kan ik zeer waarderen hahaha....Ik ben er een stuk verder mee geholpen, maar je ziet wel dat je goed moet oriënteren...De Hankook banden nemen ik zeker mee in mijn beslissing!!!

Alwin

de Hangkook banden zijn bijzonder goed .voor de prijs kijk is op www.autobandenmarkt.nl

heeft ook montage partners die in jou omgeving zitten ,,of je zou zelf een adresje moeten hebben voor montage ,,hier in Hoofddorp erg makkelijk monteren doe ik zelf en laat ze op de liede uitballanceren voor €5 per wiel

bert

de Hangkook banden zijn bijzonder goed .voor de prijs kijk is op www.autobandenmarkt.nl

heeft ook montage partners die in jou omgeving zitten ,,of je zou zelf een adresje moeten hebben voor montage ,,hier in Hoofddorp erg makkelijk monteren doe ik zelf en laat ze op de liede uitballanceren voor €5 per wiel

bert

En Hankook is sinds 2011 de nieuwe exclusieve bandenpartner van het DTM.

Ik was voor de 15 inch euro per band kwijt inclusief monteren, balanceren en nieuwe ventielen.

En Hankook is sinds 2011 de nieuwe exclusieve bandenpartner van het DTM.

Ik was voor de 15 inch euro per band kwijt inclusief monteren, balanceren en nieuwe ventielen.

Ik zelf ben ook zeer te vreden over mijn Hankook Ventus V12 Evo 225/35/18 87Y. Ik heb ze inmiddels 10.000KM eronder liggen als zomer setup lekker stil en heel veel grip met droog en nat wegdek. Worden bij ADAC en andere Duitse testbladen komen ze zelfs nog met tiende punten boven A merk banden.

Ik heb zelf voor deze Hankook Ventus Evo V12 per stuk €145 betaald inclusief monteren, balanceren en nieuwe ventielen.

Ik zelf ben ook zeer te vreden over mijn Hankook Ventus V12 Evo 225/35/18 87Y. Ik heb ze inmiddels 10.000KM eronder liggen als zomer setup lekker stil en heel veel grip met droog en nat wegdek. Worden bij ADAC en andere Duitse testbladen komen ze zelfs nog met tiende punten boven A merk banden.

Ik heb zelf voor deze Hankook Ventus Evo V12 per stuk €145 betaald inclusief monteren, balanceren en nieuwe ventielen.

Ik heb sinds kort deze er onder: Hankook Ventos V12 Evo (195/55 15)

Met name vanwege de jongens op het Nürnbergring-forum, driving-fun.com-forum en met BMW-M5-forum, die rijder er mee op het circuit. Op droog wegdek ben ik zeer tevreden, nat wegdek heb ik nog niet kunnen testen maat de berichten zijn dat de grip beter is dan bovengenoemde Dunlops. En de prijs is erg goed :agent

modp_0904_03_o+hankook_ventus_v12_evo_k110_tire_review+tread.jpg

Ik heb sinds kort deze er onder: Hankook Ventos V12 Evo (195/55 15)

Met name vanwege de jongens op het Nürnbergring-forum, driving-fun.com-forum en met BMW-M5-forum, die rijder er mee op het circuit. Op droog wegdek ben ik zeer tevreden, nat wegdek heb ik nog niet kunnen testen maat de berichten zijn dat de grip beter is dan bovengenoemde Dunlops. En de prijs is erg goed :agent

modp_0904_03_o+hankook_ventus_v12_evo_k110_tire_review+tread.jpg

Toen ik mijn astra 2 jaar geleden kocht zaten er rondom Pirelli P6000 banden op. Prima grip, zowel bij droog als bij nat wegdek. Toch zou ik ze er niet snel weer onder doen, want ze maken ontzettend veel herrie!

Denk dat als mijn banden aan vernieuwing toe zijn, ik voor Continental ga....

Toen ik mijn astra 2 jaar geleden kocht zaten er rondom Pirelli P6000 banden op. Prima grip, zowel bij droog als bij nat wegdek. Toch zou ik ze er niet snel weer onder doen, want ze maken ontzettend veel herrie!

Denk dat als mijn banden aan vernieuwing toe zijn, ik voor Continental ga....

nouja ik heb voor het eerst vorige jaar zomer een keer goedkope banden er onder gegooid, 65 euro perstuk voor 205/40/17 maar ik ben niet egt te vreden over deze banden daarvoor had ik pirreli banden eronder liggen, moet zeggen die waren super maar de prijs is wat minder leuk.

nouja ik heb voor het eerst vorige jaar zomer een keer goedkope banden er onder gegooid, 65 euro perstuk voor 205/40/17 maar ik ben niet egt te vreden over deze banden daarvoor had ik pirreli banden eronder liggen, moet zeggen die waren super maar de prijs is wat minder leuk.

Merk banden is eigenlijk een persoonlijke mening. Maar Toyo Proxes zijn zeer goede banden maar de Dunlop Sp zijn ook geweldig. Je moet kijken wat je zelf het beste lijkt. Ik zelf heb op mijn 18 Irmscher Sportstars Hankook 225/35/18 liggen zijn ook perfect alleen betaal je dan niet de hoofdprijs voor een A merk band. Mijn persoonlijke mening is dat A merken niet beter hoeven te zijn andere merken die niet als a merk gezien worden. Moet er wel bij zeggen dat er genoeg banden merken zijn die inderdaad niet geweldig zijn

mijn mening bv: sunew, wanli zijn voor mij geen optie. Maar nogmaals het is een persoonlijke mening.

Succes met je keuze banden.

Terug
Naar boven