• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

welke benzine z20lel?

@RonRacer wrote:@xanquezer wrote:Zoiest?

Als je aandacht nodig hebt maak dan je eigen topic waar je je domheid showt sukkeltje

Wij zouden het zeer op prijs stellen als je hier gewoon even normaal doet!!

Er is tevens een zoekfunctie op het forum, en een google sessie is niet eens zo'n raar idee :vertag

@2000 wrote:@RonRacer wrote:@xanquezer wrote:Zoiest?

Als je aandacht nodig hebt maak dan je eigen topic waar je je domheid showt sukkeltje

Er is tevens een zoekfunctie op het forum, en een google sessie is niet eens zo'n raar idee :vertag

Ik heb de zoekfunctie gebruikt en ik heb gegoogled vantevoren. En tegen iemand zeggen ''google?'' en vervolgens de spot gaan drijven noem ik geen hulp aanbieden. Heb hem alleen even op zijn plaats gezet.

Maar ik snap je concern wel, point taken.

groetjes Ronnie

@2000 wrote:@RonRacer wrote:@xanquezer wrote:Zoiest?

Ik heb de zoekfunctie gebruikt en ik heb gegoogled vantevoren. En tegen iemand zeggen ''google?'' en vervolgens de spot gaan drijven noem ik geen hulp aanbieden. Heb hem alleen even op zijn plaats gezet.

Maar ik snap je concern wel, point taken.

groetjes Ronnie

Ik vind dat hij ondanks zijn simpele vraag wel een punt heeft hoor,ondanks dat hij nieuw op het forum is.

Bovendien vond ik zijn reactie wel scherp.Hahahhahahah.

(als je aandacht nodig hebt) :D :thumb

Maar al tank je E10 het is geen probleem hoor wat je erin stopt met een standaard motor. (behalve diesel) :D ;)

Gr. Peter.

Ik vind dat hij ondanks zijn simpele vraag wel een punt heeft hoor,ondanks dat hij nieuw op het forum is.

Bovendien vond ik zijn reactie wel scherp.Hahahhahahah.

(als je aandacht nodig hebt) :D :thumb

Maar al tank je E10 het is geen probleem hoor wat je erin stopt met een standaard motor. (behalve diesel) :D ;)

Gr. Peter.

En zoveel duurder is 98 niet vergeleken met 95, scheeld net 7 cent, dus voor die 3 euro op een volle tank zou ik het niet laten

En zoveel duurder is 98 niet vergeleken met 95, scheeld net 7 cent, dus voor die 3 euro op een volle tank zou ik het niet laten

Die motor kan gewoon alles aan, zal ook geen verlies in vermogen krijgen als je meer octaan erin gooit.

euro95

E10

super+ (incl. alle ultimates / v-power in NL)

v-power 100

Aral 102

Allemaal geen probleem, alleen als je continue volgas aan het planken bent op de snelweg of altijd stoplicht sprintjes doet, dan zou ik pas een hoger octaan benzine altijd er in doen.

Die motor kan gewoon alles aan, zal ook geen verlies in vermogen krijgen als je meer octaan erin gooit.

euro95

E10

super+ (incl. alle ultimates / v-power in NL)

v-power 100

Aral 102

Allemaal geen probleem, alleen als je continue volgas aan het planken bent op de snelweg of altijd stoplicht sprintjes doet, dan zou ik pas een hoger octaan benzine altijd er in doen.

Terug
Naar boven