• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

welke draad is plus van stadslicht??

origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO

Heb je ook foto van in t donker dan???

:hmmzgeen idee effe zoeken

edit:

heb geen foto's in het donker.

het licht wat eraf komt is wel mooi blauw maar absoluut geen led.

Ja bedankt...! Dacht dat je zei mtech?? mathijse technicks?? Maar via ebay?? Ja heb een hekel aan via internet kopen! Wil alles eerst zien voor ik t koop! Maar bedankt voor de moeite! En zijn idd dezelfde als in die nieuwe mercedessen ja! Tenminste die zagen er ook zo uit! Maar vondt ik geen mooie gloed die bij xenon past! Maar ja ieder zijn smaak, wel bedankt....

Denk dat ik deze maar ga bestellen kosten €8,95 dat risico wil ik nog wel lopen..

Of zegt iemand al van te voren wordt niets?????

Denk t niet hoor jaimey, maaruh.......koop ze maar en als ze t doen hoor ik t wel! Prijs is niet veel trouwens! Maar ik denk niet dat er voor een vectra c1 een led is die niet knippert! Een led he? Dat is t mooiste!

Denk t niet hoor jaimey, maaruh.......koop ze maar en als ze t doen hoor ik t wel! Prijs is niet veel trouwens! Maar ik denk niet dat er voor een vectra c1 een led is die niet knippert! Een led he? Dat is t mooiste!

Ik heb LEDjes besteld bij die zaak waar mijn Xenon ook vandaan komt. De ballast van 1 van de lampen is kapot dus moet daar toch nog wat bestellen. Volgends hem moeten deze het goed doen ZONDER storing...

Kosten €29,-

Ik hou jullie op de hoogte

Nou ben weer benieuwd jaimey, ja storingvrij?? Als ze in de bc niets aangeven zeggen sommige ook al snel storingvrij maar ja..... aan de voorzijde is het dan net sensation nog met al dat geknipper! Ben benieuwd!

Nou ben weer benieuwd jaimey, ja storingvrij?? Als ze in de bc niets aangeven zeggen sommige ook al snel storingvrij maar ja..... aan de voorzijde is het dan net sensation nog met al dat geknipper! Ben benieuwd!

Storings vrij betekend bij mij geen melding in BC en geen Sensation White party voor de motor kap:P

verwacht ze maandag binne te krijgen

Kijk eens eventjes het is me gelukt,

een LED als stadslicht ZONDER storing in BC en zonder disco!!!!!!!

DSC002932.jpg

Dit is het ledje. Iets aangepast, het ledje is net de groot voor de houder maar dankzij mijn vriendin haar nagel studio de hoekjes iets af kunnen slijpen

DSC00288-1.jpg

En hier een foto van het verschil

DSC00292-1.jpg

klik HIER voor de link naar het verkoop punt.

Dit is een erg nette zaak ben de hele week bezig geweest samen met de verkoper om de goede LED's te krijgen.

Via zijn contacten hebben we de goede gevonden.

Kosten zijn 34,95

origineel gepost door jaimey

Kijk eens eventjes het is me gelukt,

een LED als stadslicht ZONDER storing in BC en zonder disco!!!!!!!

DSC002932.jpg

Dit is het ledje. Iets aangepast, het ledje is net de groot voor de houder maar dankzij mijn vriendin haar nagel studio de hoekjes iets af kunnen slijpen

DSC00288-1.jpg

En hier een foto van het verschil

DSC00292-1.jpg

klik HIER voor de link naar het verkoop punt.

Dit is een erg nette zaak ben de hele week bezig geweest samen met de verkoper om de goede LED's te krijgen.

Via zijn contacten hebben we de goede gevonden.

Kosten zijn 34,95

Het is je wel goed gelukt. Ik heb ook xenon look stadslichten, met ontstoorders. En ja ik heb wel nog steeds van die Sensation White toestanden maar na 30 sec stopt het. En eens in de zoveel tijd, doet 'ie ff weer en dan is het klaar.

Niet wetende vragen me wat het is en ik vertel het dat het een controle is van de beveiligingssysteem:Pking:

Ik ben blij dat ik van dat knipperen af ben vond het zelf heel kinderachtig staan..

Alsof ik dat extra had ingebouwd

Oke dat is voor elkaar dan!:D Wil ik ook dan! maaruhhh waar moest je wat van af vijlen?? Van het ledje of....? Kun je laten zien van welke kanten??Kan hij dan niet stuk gaan? Ze zien er wel apart uit he? maar de gloed is mooi!! Heb je nu in 1 koplamp xenon en de ander niet?? Ook bij hem gehaald? Wel mooie xenon! Ik heb origineel erin maar is niet zo heel fel zelf vindt ik! Niet zo blauw! Wel beter dat je het gevonden hebt die ga ik dan ook bestellen daar! Dus als je het licht uit zet knippert er niks meer??? Helemaal niks ook niet even????? want ik vertouw eigenlijk niet 1 ledje meer:P

Oke dat is voor elkaar dan!:D Wil ik ook dan! maaruhhh waar moest je wat van af vijlen?? Van het ledje of....? Kun je laten zien van welke kanten??Kan hij dan niet stuk gaan? Ze zien er wel apart uit he? maar de gloed is mooi!! Heb je nu in 1 koplamp xenon en de ander niet?? Ook bij hem gehaald? Wel mooie xenon! Ik heb origineel erin maar is niet zo heel fel zelf vindt ik! Niet zo blauw! Wel beter dat je het gevonden hebt die ga ik dan ook bestellen daar! Dus als je het licht uit zet knippert er niks meer??? Helemaal niks ook niet even????? want ik vertouw eigenlijk niet 1 ledje meer:P

Ik heb met een dreveltje uit mijn vriendin haar nagel studio cq kamer een halve mm van de hoekjes afgehaald

DSC00288-1-1.jpg

je kan heel goed zien tot hoe ver je kan gaan met een fijne nagel vijl moet het gewoon lukken.

Ik heb GEEN storing en GEEN geknipper niet 1 keer echt helemaal niets.

Ik had eerst het LEDje verkeerd om je moet dus rekening houden met de plus en min maar er gaat niets kapot als je het eerst verkeerd om doet dat had ik namelijk ook...

Ik rij nu idd half Xenon half hallogeen maar hopelijk is het morgen weer allebij de kanten Xenon.

Als je bij hem besteld vermeld dan even het forum ik heb namelijk om korting gevraagd voor forum leden. Heb alleen tot nog toe geen reactie ontvangen van hem

Oke ja want zie dat er staat canbus led! Kijk eens op xenonlamp.nl en dan onder stadslicht! Is wel wat goedkoper maar ja.... wil niet weer steeds gaan proberen als die van jou t nu goed doen! Ben ik er vanaf! Maar korting is altijd leuk! Koste opsturen bij hem nu ook iets of...? kan t niet 123 terugvinden!

Oke ja want zie dat er staat canbus led! Kijk eens op xenonlamp.nl en dan onder stadslicht! Is wel wat goedkoper maar ja.... wil niet weer steeds gaan proberen als die van jou t nu goed doen! Ben ik er vanaf! Maar korting is altijd leuk! Koste opsturen bij hem nu ook iets of...? kan t niet 123 terugvinden!

Tja ik moets voor de ballast en de LEDjes 7 euro verzend kosten betalen.. de ledjes zelf passen makkelijk in een envelop dus misschien dat het je niets kost.....

oke en hoeveel korting zou er dan af gaan? Zijn ze echt plat zeker? Maar wel fel? hoeveel leds zitten erin 2?

Hij heeft nog niet geantwoord op de korting maar eerlijk gezegt zou mij dat niet zo heel veel uitmaken be allang blij dat het nou gelukt is.

Ze zijn idd heel plat boven en onder zit een ledje maar het licht is echt goed hoor en ik ben er echt een zeikerd in...

oke nou ga ik ze maar bestellen en dan zien we wel! Hopelijk is t bij mij ook goed??? want je zult weer net zien dat t bij mij niet werkt! Net zoals iedereen logo;s er af haalt zonder klep te moeten spuiten en bij mij zit er weer wel aftekekning achter maar ja.... he bedankt en je hoort er wel van als t erin zit en werkt ofzo!

Terug
Naar boven