• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

welke hoofdremcylinder past???

als ik op kenteken zoek zie ik 4 verschillende types zitten

heb op de rembekrachtiger KD staan ,weet iemand wat dit inhoud???

hahahah ik dacht kleine donder :jerry

ja op de HRC schijnt ook iets van zo'n code te moeten staan schijnbaar , enkel weet ik niet waar

zit er aan te denken de ascona toch zelf klaar te maken ,enkel heb ik weinig tijd omdat ik druk ben met studeren en stage .

en eerlijk gezegt geen zin heb in me vrije tijd bezig te gaan in dit weer :jerry

maar verkopen is schijnbaar ook lastig ,hoewel het aan de prijs niet mag liggen lijkt mij

hahahah ik dacht kleine donder :jerry

ja op de HRC schijnt ook iets van zo'n code te moeten staan schijnbaar , enkel weet ik niet waar

zit er aan te denken de ascona toch zelf klaar te maken ,enkel heb ik weinig tijd omdat ik druk ben met studeren en stage .

en eerlijk gezegt geen zin heb in me vrije tijd bezig te gaan in dit weer :jerry

maar verkopen is schijnbaar ook lastig ,hoewel het aan de prijs niet mag liggen lijkt mij

Kunt er toch wel 1 van andere ascona compleet met bekrachtiger op zetten. Moet dan toch passen

Tja is iets meer werk

Zijn wel 2 extra moeren en split pen

Kunt er toch wel 1 van andere ascona compleet met bekrachtiger op zetten. Moet dan toch passen

Tja is iets meer werk

@eddepet007 wrote:Kunt er toch wel 1 van andere ascona compleet met bekrachtiger op zetten. Moet dan toch passen

Tja is iets meer werk

wat je vergeet is dat ik dan half onder het dachbord moet liggen en ik dan waarschijnlijk er niet meer onder vandaan kom hahahahah

me rug is helaas niet meer wat het geweest en en het nooit meer worden zal

daarom zijn bepaalde houdingen gewoon funest voor mij en 1 daarvan is onder het dach kruipen

daarom zoek ik de snelste oplossing

hahah en das verkopen :thumb

heb ik met kadett ook gedaan is probleem snelst opgelost

@eddepet007 wrote:Kunt er toch wel 1 van andere ascona compleet met bekrachtiger op zetten. Moet dan toch passen

Tja is iets meer werk

wat je vergeet is dat ik dan half onder het dachbord moet liggen en ik dan waarschijnlijk er niet meer onder vandaan kom hahahahah

me rug is helaas niet meer wat het geweest en en het nooit meer worden zal

daarom zijn bepaalde houdingen gewoon funest voor mij en 1 daarvan is onder het dach kruipen

daarom zoek ik de snelste oplossing

hahah en das verkopen :thumb

heb ik met kadett ook gedaan is probleem snelst opgelost

alleen de kadett e en de vectra heben de korte variant en daar heb je niks aan.

Als je naar de onderdelenboer (brezan oid ) gaat kost een hele nieuwe HRC rond de 100 euro inclusief de korting.

Zou je voor dat geld gaan lopen kloten met gebruikte troep??.Zijn wel je remmen,is toch wel belangrijk dat je daar van op aan kan.

ik heb ook nog wel een gebruikte liggen maar meer voor als een nieuwe niet meer leverbaar is dat ik die kan laten reviseren.

ligt nu een jaar of 3 op de plank dus zou ik niet zomaar meer monteren.

alleen de kadett e en de vectra heben de korte variant en daar heb je niks aan.

Als je naar de onderdelenboer (brezan oid ) gaat kost een hele nieuwe HRC rond de 100 euro inclusief de korting.

Zou je voor dat geld gaan lopen kloten met gebruikte troep??.Zijn wel je remmen,is toch wel belangrijk dat je daar van op aan kan.

ik heb ook nog wel een gebruikte liggen maar meer voor als een nieuwe niet meer leverbaar is dat ik die kan laten reviseren.

ligt nu een jaar of 3 op de plank dus zou ik niet zomaar meer monteren.

TIP, gevonden op een ander forum, betreffende bewaren

van een gebruikte HRC:

# 2ehands kan best als ze maar goed zijn opgeslagen, de sloper waar ik vroeger alles nog wist te vinden kneep de leidingen altijd dicht en knipte ze dan af zodat de olie er niet uit kon lopen.

en liet de hoofdremcilinders dan staan met stukjes leiding er aan en een vol reservoir, dan kan je ze heel lang bewaren.#

TIP, gevonden op een ander forum, betreffende bewaren

van een gebruikte HRC:

# 2ehands kan best als ze maar goed zijn opgeslagen, de sloper waar ik vroeger alles nog wist te vinden kneep de leidingen altijd dicht en knipte ze dan af zodat de olie er niet uit kon lopen.

en liet de hoofdremcilinders dan staan met stukjes leiding er aan en een vol reservoir, dan kan je ze heel lang bewaren.#

Terug
Naar boven