origineel gepost door crossagek
origineel gepost door RAYMOND.design
Probeer nu eens allemaal te omschrijven waarom je de door jou gekozen auto zo mooi vindt.
Wat maakt de auto voor jou zo bijzonder dat je die keuze
hebt gemaakt, uit zoveel verschillende merken en typen auto's.
Staan weinig mensen bij stil, is ook moeilijk te verwoorden.
Ik heb de GTS uit praktisch opzicht gekocht . Januari is mijn vriendin uitgerekend en aangezien ik een corsa C gsi reed welke niet geschikt was als gezinsauto , moest er een andere auto komen .
Ik heb o.a gekeken naar een Astra H , zafira OPC , vectra C station , astra G station en bij toeval bij een GTS .
nadeel van de astra H was dat de achterlichten schuin aflopen waardoor de ruimte om een buggy of kinderwagen in de kofferbak te krijgen niet overhoud .
zafira OPC duur in aanschaf en onderhoud
vectra station en astra station meteen dat degelijke gevoel en wel een hele grote omschakeling van auto als waar ik eerst in reed . plus het feit dat ik in mijn garage geen ruimte had voor een station .
bij toeval een GTS bekeken en ik was verbaasd door die enorme kofferruimte en toch een beetje een coupe model , dus sportieve uitstraling wat wel bij me past met mijn 31 jaar oud . GtS past trouwens ook maar net in mijn garage
Toen ik ook nog een leuke inruilprijs voor mijn C gsi kreeg was de keus snel gemaakt
mijn Gsi die het veld moest ruimen :
Dit verhaal vind ik :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup :jerry
Who's next?