• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welke keuze spiegels Corsa B?

Coiler

Post weinig
Mijn onlangs aangekochte Corsa is uitgerust met een stel race spiegels (zie foto's).

Onderhand begin ik mij al aardig aan de spiegels te ergeren, er is vrij weinig zichtvlak en ook zijn ze niet ver genoeg af te stellen (ik zie niet alles wat ik wil zien).

Nou zou ik natuurlijk een setje standaard spiegels kunnen halen (die bij mijn vorige corsa prima voldeden) maar er zijn ook nog vele andere keuzes.

Ik ben vooral benieuwd naar jullie ervaringen met verschillende spiegels of of iemand deze problemen herkent met deze spiegels.

Foto's van de auto zijn eventueel hier te vinden.

nb2n2w.jpg

vqhaao.jpg

Up :thumb

ben ook benieuwd naar de eventuele optie voor elektriek (verstelbaar/verwarmd/knipperlicht)

@joop1970 wrote:Vind persoonlijk origineel het mooiste. Maar dat is misschien niet wat je wil horen ;)

De originele spiegels hebben in iedergeval veel beter zicht, dit is natuurlijk het belangrijkste maar die vind ik zelf niet zo mooi, ik hoop dus eigenlijk hetzelfde zicht te kunnen krijgen in een wat mooiere spiegel.

Ik kwam zojuist de volgende spiegel tegen link.

Heeft iemand hier ervaring mee en kunnen deze uberhaupt op deze auto?

origineel is het mooist... cupspiegels, of van die neppe M3 spiegels vind ik echt TE nep... dan kan je nog beter een monsterbumper plaatse :P

@Twouters wrote:Persoonlijk vind ik deze spiegels ook goed te doen bij een corsa, geeft toch een sportievere look

Sportief zijn ze zeker en ze passen prima in het geheel alleen het zicht is zo verschikkelijk slecht en dat is de hoofdreden van die dingen natuurlijk :jerry

Ik denk dat ik maar even wat in de omgeving ga bellen om te kijken of ik een setje originele vindt in de juiste kleur (moet toch ook nog een setje bumpers hebben).

heb zelf ook van die "mooie" spiegeltjes gehad op mn veccie

bestuurderskant ging wel

maar passagierszijde kon niet ver genoeg naar binnen

was best irritant met bv aanhanger achteruit rijden :swear Nooit meer!

m3 spiegels horen op ............

een bmw.

origineel,in kleur,zoals gsi :wors

lijkt me trouwens wel lachen.

morgen ga ik naar een bmw dealer,bestel er een nieuwe bmw,en wil er dan opel spiegels op......... :wtf

Terug
Naar boven