• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welke kleur leder in Vectra GTS van 2005?

Erwin

Post weleens wat
Ik zou graag het leder van mijn Vectra GTS van 2005 willen repareren met een reparatie setje van colourlock. Bij het repareren heb je onder andere 'Leather fresh color' nodig dat in de kleur van het leder wordt nagemaakt. Ik zou graag willen weten of de kleur van het leder nu Charc of Schwartz is. Kan iemand me daarmee helpen?

Raar maar waar: De Opel dealer kon het me niet vertellen :hmmz

De kleuren:

Charc

opel-charc.jpg

Zchwartz

opel-schwarz.jpg

De beschadigde stoel:

Stoel3.jpg

Stoel5.jpg

al sla je me harstikke dood zou het niet durven zeggen maar als het goed is staan de kleurcodes van je interrieur toch ook op dat plaatje in de deurpost aan de bijrijderskant?

Bedankt voor jullie reacties. Ik zie helaas geen charc in de lijst staan. Ik ben al met colourlock overeen gekomen dat ik een sample opstuur die ik ergens achter de achter leuning uit knip zodat ze de kleur kunnen namaken.

tja ik wil ook nog eens mijn interieur op poetsen . . . maar ik ga er gewoon naartoe rijden hoor.

ga toch niet in mijn interieur knippen.

mijn bankstel in de woonkamer mag ook wel opgelapt worden :angel (honden he)

Waarom ga je niet in je interieur knippen? Je kunt toch een stukje leder weg knippen van een stuk wat toch omgeslagen is en dus uit het zicht is?

Ik heb enkele lederen eetkamer stoelen waarvan de rugleuning beschadigd is in bijna dezelfde kleur als het leder in de auto. Deze ga ik ook gelijk mee repareren. Dat maakt het die ruim 100 euro investering in colourlock materialen wel waard.

Terug
Naar boven