• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welke lamp in het mistlicht (ASTRA G) (MISTLICHT INGEBOUWD)

@Haasje17 wrote:H3 idd foutje. HB3 is volgensmij niet voor je grootlicht, maar das ook gewoon H7

Astra-G:

Dimlicht: H7 of D2S

Grootlicht: HB3

Mistlicht: H3

Stadslicht: T10 W5W

Bedankt allen. Ik heb de mistlichten gister ingebouwd. Alles werk naar behoren, binnenkort even Wim-v6's trucje uitvoeren dat de mistlicht gekoppeld is aan het grootlicht.

Foto's:

50223f7c612eb-1.JPG

50223f848cc9e-2.JPG

50223f8c0a15f-3.JPG

50223f944e576-4.JPG

Bedankt allen. Ik heb de mistlichten gister ingebouwd. Alles werk naar behoren, binnenkort even Wim-v6's trucje uitvoeren dat de mistlicht gekoppeld is aan het grootlicht.

Foto's:

50223f7c612eb-1.JPG

50223f848cc9e-2.JPG

50223f8c0a15f-3.JPG

50223f944e576-4.JPG

@DarkNL08 wrote:Netjes! heb je ze nou aan zonder stadslicht aan? dat kan toch niet?

Haha was 't maar waar! Nee mijn stadslichten branden wel. Mijn stadslichten zijn niet zo heel vel, is per stadslicht gewoon 1 led. (6000k).

Hier een foto waar het al donker begon te worden (met telefoon gemaakt):

5021891975624-1.jpg

Is het trouwens mogelijk om ze te laten branden zonder stadslicht? Ik ga morgen eens kijken of het trucje van Wim-v6 werkt om het mistlicht aan grootlicht te koppelen!

@DarkNL08 wrote:Netjes! heb je ze nou aan zonder stadslicht aan? dat kan toch niet?

Haha was 't maar waar! Nee mijn stadslichten branden wel. Mijn stadslichten zijn niet zo heel vel, is per stadslicht gewoon 1 led. (6000k).

Hier een foto waar het al donker begon te worden (met telefoon gemaakt):

5021891975624-1.jpg

Is het trouwens mogelijk om ze te laten branden zonder stadslicht? Ik ga morgen eens kijken of het trucje van Wim-v6 werkt om het mistlicht aan grootlicht te koppelen!

@krasy wrote:astra g koplampen orgineel:

stadslicht t10

dimlicht h7

grootlicht hb3

mistlicht h3

coupe mistlicht h1 de rest is het zelfde

heb zojuist me lampen vervangen voor ook xenon

en er zat h3 in. en staat er ook op

mistlampen astra g coupé

@krasy wrote:astra g koplampen orgineel:

stadslicht t10

dimlicht h7