• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welke maten zijn deze geleverd?

Tigra-Black

Post weleens wat
Wie kan mij even verder helpen, wie kan mij zeggen in welke maat deze velgen zijn geleverd?

jsoe4i.jpg

Zijn 17inch velgen(zafira opc line)

origineel op de zafira zitten er 225-45-17 banden op, heb ze ook op m'n astra daar heb ik 215-45-17 op.

WHOW das dan wel vet onder de vec.

Thankz in elk geval voor de snelle respons :)

Nu zijn ze mat zwart qua kleur maar zou dat mooi zijn onder een zwarte auto of beter in een andere kleur?

Lijkt mij persoonlijk niet zo mooi onder een zwarte auto dan zou ik de originele kleur nemen.

Maar zijn ze echt gespoten of geplasti dipt?

Als ik goed geïnformeerd ben zijn ze gespoten, er is of wel wat werk aan want er is er een krom maar dat kan nog gericht worden.

Ik zat zelf te denken aan antraciet of zilver inderdaad :thumb

zitten/zaten op de Zafira A, Astra G (coupé volgens mij) en vectra-b SEII (met zender pakket in Duitsland)

al zijn deze velgen zwart gespoten op de foto, origineel zijn ze zilver.

7J x 17 en ik denk dat de ET-waarde 49 is.

Is de vec van een oude jeugd vriend geweest. Jaren en jaren niets van elkaar gehoord en jaja via facebook weer terug in contact gekomen.

Hij heeft de vec gereden voordat hij aan de Astra cabriolet begon

Terug
Naar boven