• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welke mistlichten zijn dit?

Ideaal en die passen gewoon over de mistlichten dan?

Wat kosten deze of weet je ergens goede internet site die ze verkoopt?

Alvast bedankt man. :thumb

Ik heb ze drie weken geleden nog besteld bij de dealer en in de bumper gemonteerd,

zal morgen eens kijken wat ze kosten.... heb ik niet echt op gelet :jerry wilde ze gewoon hebben dus maar besteld

ik zal morgen een in de boekhouding duiken op m'n werk

@vanieba wrote:zal morgen eens kijken wat ze kosten.... heb ik niet echt op gelet :jerry wilde ze gewoon hebben dus maar besteld

Als ik later groot ben, wil ik dit ook kunnen zeggen...

Wel hele mooie covers

@Bartjex88 wrote:@gwriemersma wrote:Vriendelijke Opel Dealer king:

Prijs is voor de beide

Hier in Turnhout is het eerder Verschrikkelijke Opel Dealer:)

-offtopic Is er misschien behoefte aan een Opel dealer overzicht? Zoiets als wat er nu in mijn onderschrift staat maar dan met Opel dealers. Daar kunnen ervaringen en waardering in komen, zodat je kunt kiezen naar welke dealer je gaat. Sorry voor het kapen, maar het schiet me na het lezen van Verschrikkelijke Opel Dealer ineens te binnen

Terug
Naar boven