• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

welke muziekstijl staat jou wagen ?

@kendirven wrote:@ikdenman wrote:running in the familie . level42

vectra b station

:thumbup

tja het is een familie bak dus level 42 leek mij wel wat die auto uitstraald !

maar in de auto is het hard rock en metal wat er uit de speakers komt :thumb

Mijn persoonlijke invulling die ik aan mijn eigen stijl geef: alles zolang het gevoel maar goed is. Een incidentje dat begon op het midden van een rotonde doet me denken aan het nummer Magic Carpet Ride (vanwege het 4x4 gevoel dat ik toen kreeg), en voor de rest komt het nummer Bad To The Bone van George Thorogood in me op :angel

90's Dance (haddaway,Culture Beat,2 Unlimited etc) bij mn witte Ascona C,nog net geen vossestaart aan de spiegel :mrgreen: :mrgreen:

GroteFoto-4FNYH4YC.jpg

@2000 wrote:Old school gangsta rap! Nwa, ice-t, skoolly d, eric b, public enemy etc......

AWESOME :thumb

Bij mijn Baleno past foute muziek.

nummers uit het Foute uur van Qmusic :jerry

Bij mijn kadettje zal ik straks vaak "war - low rider", iron maiden, metallica etc.

C Vec is een "hitzone" auto en Corsa C is straks de trance en hardstyle auto met alle audio die erin komt :-)

@asconahobbyist wrote:90's Dance (haddaway,Culture Beat,2 Unlimited etc) bij mn witte Ascona C,nog net geen vossestaart aan de spiegel :mrgreen: :mrgreen:

Dan alleen nog de luchtveren erbij en zeker delta lloyd hihi :jerry. Maar goed zonder gekte nice wagon!

Terug
Naar boven