• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welke olie in 2.4

MOOK

Post weleens wat
Ik wil toch even weten welke olie erin een 2.4 moet? Ik heb er een totaal gereviseerde in liggen met 0 km. Ik hoorde dat 5w40 de juiste is, is dat zo en wat gebeurt er als dat niet goed is?

webers zitten erop, verder geen plannen. Is die 5w40 wel geschikt? bezuinigen op olie doe ik niet:agent

Gooi er in ieder geval wel olie in van een goed merk, en geen merkloos spul uit de bouwmarkt.............

mmm ik haal altijd me olie bij de aldi of de lidl

en gooi dit in elke motor

zelfs in een opgevoerde v8 met 450 pk en opgevoerde manta motoren en nooit gezeik mee gehad

aldi olie is zelfs als beste ooit uit de test gekomen boven de duurdere merken uit:jerry

origineel gepost door mantadevil

mmm ik haal altijd me olie bij de aldi of de lidl

en gooi dit in elke motor

zelfs in een opgevoerde v8 met 450 pk en opgevoerde manta motoren en nooit gezeik mee gehad

aldi olie is zelfs als beste ooit uit de test gekomen boven de duurdere merken uit:jerry

:hmmz

Was dat niet met Aldi waspoeder?

;)

nee de aldi olie is ooit als beste getest

en gebruik het nog steeds in al me auto's

maar goed iedereen moet nemen wat hij/zei wil :wors

Terug
Naar boven