• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welke op-com

dappie

Post vaak
beste mensen,

ik wou graag een nieuwe opcom kopen voor Mn astra j ( oude gaat tot 2010) maar als ik dan

kijk wat er tekoop is zie ik de bomen door het bos niet meer, uuuhhh welke dan?

nu heb ik er een paar gezien maar je heb dan een keuze uit deze type,s v1.65. V1.78. V1.99

Is er iemand die zegt: deze moet je nemen voor een astra j. Uit 2012 . Want ik wil graag wat dingen anders in stellen.

vr,gr, jac.

Hoi mark,

Sorry maar de opcom is nog in gebruik bij mij voor een andere auto, en doet hem nog niet weg. Mvg

Heeft iemand al ervaring met deze op-com software versie 200603a of ter beschiking om deze uit te proberen v opel bouwjaar t/m 2021

23avlid048vjd4xkvwwxbi9e9l8w8itt.jpg

Niet 100%, makers (op-com.hu) beschermd tegen ftdi-injectie. Dus mischien zie je verkeerd data, foutcodes, etc. Beter dan niks.

Hoi liviu,

Ik heb er een gevonden, kost rond de 65 euro, maar draait op win 7, ik heb nu win 10, dus moet op zoek naar

een andere laptop. Maar is er ook nog een uitlees tool die op win 10 draait van een ander merk, of is

opcom de enigste die zo uit gebreid is ?

Win xp, vista, 7, 8 10 maakt niet uit. Als je een goede ftdi driver heb. Verkeerd win versie is een illusie.

ftdi driver is deze los bij de software geleverd of de opcom te activeren had een opcom versie 12309a+13122 waar deze werd geactiveerd

ging wel om een china clone versie kan dit ook bij de 200603a versie heb deze in bezit echter nog niet geactiveerd gekregen

Terug
Naar boven