• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

welke problemen

Zie je wel.... je zat al vol verwachting en spanning te wachten op een post. Binnen de minuut reactie. Hopelijk ben je thuis niet zo'n vluggerd (hopelijk begrijp je deze) :wacko:

Vriend, al had ik die ervaring dan zou ik die psychiater nooit uw geval willen voorstellen. Die man zou zelf knetter worden na 1 dialoog met u. Zou echter monoloog worden naar ik u hier lees.

Volgens mij denk je zelfs dat je zelf een grandland bent. Zo vol van jezelf en de grandramp. Je bent samen met mijn wagen een echt studie-object. Jij voor geneesheren, mijn rampwagen voor aliens want op deze wereld kan/wil niemand hem maken blijkbaar.

Geef uw kennis bloot en tip de opel en PSA wereld over uw oplossing. Je wordt misschien een rijk man wat financiën betreft echter arm wat betreft karakter.

Beste grondsteef, ik hoop dat na uitspraak vd rechter, wie weet wanneer, die van mij mee kan naar die schroothoop. Ze kunnen ze broederlijk naast elkaar zetten. Ik zie het nog zover komen dat ze de wagens wel nog eens op de tweedehandsmarkt zetten... leef nu al mee met die koper.

Sorry quandor, oprechte excuses mocht mijn post te lang zijn naar uw zin. Ik begrijp dat je je met uw problematiek niet lang kan concentreren. Ik probeer er in het vervolg rekening mee te houden. Tot straks ?

Ik ben langzamerhand out of speech : was het dit topic of een ander, ga naar een Belgisch forum (waar je qua nationaliteit thuishoort) en zeur daar lekker verder.

Je ontgoochelt me. Je had veel tijd nodig deze keer.

hopelijk rij je niet door België (constant op het 2e baanvak) met uw fantastische grandland en bijhorend aftands caravannetje voor 2 personen en een hond.

En correctie... jij bent de zeur, Ik volg uw zever en zever graag met je mee. Behalve over mijn grandramp want daar ben ik bloedserieus. Vandaag nog akkefietje.... de deugniet wou niet op slot. Misschien een optie die ik vergat te nemen ? Ik kijk ook nog steeds uit naar de ritten wanneer ik in een muzikale bui ben.... dan gedragen de dodehoeklampjes zich als echte lichtorgeltjes. Zeker in het donker brengen deze sfeer, net een discotheek..... maar wel erg gevaarlijk tijdens het rijden.

En... ik verschijn echter op fora waar ik wil. Jij hebt niks te willen noch de wet te dicteren.

Je bent ook iet of wat racistisch ingesteld heb ik de indruk. Net als uw vriendje MWW. Dit in tijden waar verdraagzaamheid zou moeten heersen.

Vrolijk Kerstfeest gewenst alvast.

Ps: hoe doen we het omtrent de weddenschap ?

bron : https://www.autovisie.nl/nieuws/meest-minst-betrouwbare-automerken/

dit omtrent een eerdere denigrerende opmerking van een forumlid over het merk Dacia.

2. Dacia
Hoewel we Japanners in dit lijstje verwachten – en zeker dure Japanners als Lexus – komt ook een budgetmerk goed uit de bus. Dacia scoort een betrouwbaarheidsscore van 97,3 procent en staat hiermee op plek twee.

Dit is niet het eerste goede nieuws voor Dacia deze week. Eerder werd de duidelijk dat de Dacia Sandero de best verkochte auto van Europa is.

De minst betrouwbare automerken
Naast de meest betrouwbare merken, laat het onderzoek ook de minst betrouwbare automerken zien.

Fiat (82,0%)
Landrover (82,5%)
Ford (86,2%)
Nissan (86,2%)
Alfa Romeo (86,5%)
Porsche (89,4%)
Mercedes-Benz (89,6%)
Opel (89,6%)
Peugeot (89,6%)
Jaguar (90,1%)

Terug
Naar boven