• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welke radiateur voor mijn zafira A?

pieterrademakers

Post weinig
Mijn radiateur lekt een beetje en wil deze binnenkort vervangen. Nu staan er veel radiateurs te koop in allerlei verschillende prijsklasse. Iemand ervaring met de goedkopere en of tips? Ik rij gewoon als een burgerman dus het hoeft geen extra koeling of wat te geve. Auto heeft ook geen airco.

Tips?

zou hem bij bogijn.nl halen van ava cooling, is prima van kwaliteit. Zijn wel diverse types in bij een zafira A, dus meet je radiateur goed na en controleer de aansluitingen.

Bij de zafira van mijn vader hadden we er een nodig met een rechte pijp, en we kregen er een die er haaks op stond. Even goed controleren dus!

kijk gewoon op www.winparts.nl daar staan ook de specificaties en bij voordeelparts gaat het op kenteken .en wat daar voor een prijs uit rolt of meerdere kies je een ??? lijkt mij niet zo spannend

of kijk even via HBase.nl via je kenteken dan zie je ook welke je nodig hebt . heel stom eenvoudig !!!!

heel simpel net even gekeken bij winparts de keuze is 2 stuks met ac en 2 stuks zonder ac de laatste moet je hebben en dan is er een orgineel van 96,68€ en een imitatie voor 56,17€ dus beide zijn goed ??????

Montage redelijk eenvoudig, alleen zijn de slangklemmen lastig bereikbaar zonder speciale tang. Een paar uiteindelijk vervangen door de normale slangklemmen. Overigens een prima radiateur voor die prijs. Vraag me af of deze net zo lang meegaat als de vorige, die heeft er 14 jaar ingezeten.

Terug
Naar boven