• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welke radio vanaf fabriek in Calibra '97

Alfred

Post weleens wat
Ik heb een Calibra V6 Iceland Edition van '97 met daarin helaas een niet originele radio. Graag zou ik hierin weer een originele radio willen hebben waarmee de Calibra's in '97 de fabriek uit kwamen rollen. Wie kan mij vertellen welke radio's je destijds in je Calibra kon aantreffen?

nope, de Calibra heeft geen eigen scherm.

Dus een radio met scherm erop.

Kan je niet bij een dealer erachter komen met welke radio en of ie wel met een radio is afgeleverd.

willem

moeilijk te vinden....

hier een advertentie waarin iemand het heet over blaupunkt

en die is van 1996

en dat zou dit apparaat moeten zijn:

of deze in NL ebay

Opel_CD300D-RDS_90443277_Blaupunkt_7642855621_GM1300_EU.jpg

correct me if i'm wrong svp

Ik heb er nog eentje liggen maar die is geblokkeerd en het display is maar voor een gedeelte afleesbaar... mailtje naar Blaupunkt gestuurd en ze kunnen hem repareren maar vraag me af wat dat geintje gaat kosten.

Heb hem gekocht om de auto zo origineel mogelijk te maken, niet dat ik nog veel naar meetings zal gaan maar het is wel een geinig hebbedingetje :)

Klopt,

Mijn cali is van begin 97

De vorige eigenaar had er een andere radio in zitten, maar als ik op de papieren bekijk, zie ik de code pasje en een handleiding van de CD300

Dus kan met vrij veel zekerheid zeggen dat het de CD300 is.

Auto is wel altijd een Belgische geweest, niet dat het met radios veel verschil zal maken.

CD 300 is idd een grote kans die dingen zijn 1 van de origineel geleverde radio's en in 1997 is een cd uitvoering best voor de hand liggend in zo'n auto.

@Alfred, super trouwens dat je hij ECHT origineel houd/maakt.

Ik weet genoeg. :D Ik weet waar ik nu naar zal zoeken. Moet iig eentje zijn met handleiding en codepas. Thanx! :thumbup

Dus welke zit er nou origineel in? Of verschilt dit per bouwjaar, lijkt me idd ook wel wat om een originele radio erbij te vinden.

Heb bijv wel een CDR500 gevonden

Ik weet inmiddels dat je in '97 de SC 303, CD 300 en de SC 804 kon aantreffen in de Calibra. Maar er zullen wel meer zijn geweest. Heb een aantal Calibra's van circa '91 tot zeg maar '93 die een heel andere radio hadden. Echt meer jaren '80 apparaten. :P

Let bij de SC804 wel op dat het er een is met eigen scherm, deze is ook voor extern scherm geleverd.

Willem

Terug
Naar boven