• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welke velgen zijn dit?

Hallo,

Ik heb vorige week een D Kadettje gekocht, maar hier zitten nogal aparte velgen onder, heb ze nog nooit eerder gezien, en kan ze ook nergens vinden.

het gaat om deze velgen:

kadettje.png

kan iemand mij vertellen wat voor velgen dit zijn?

Mvg. Erik

Lijkt wel iets van Manta velgen...

Ligt misschien aan internet hier, maar die foto laadt langzaam hee? Wat voor bestandsformaat is het?

Lijkt wel iets van Manta velgen...

Ligt misschien aan internet hier, maar die foto laadt langzaam hee? Wat voor bestandsformaat is het?

Is een .png bestandje, misschien beter .jpg uploaden dus?

Maar het is we een gls jah, maar als ik op google richting "kadett d gls" zoek vind ik nergens deze velgen terug..

Op marktplaats staat nu een setje te koop, onder de naam "ats velgen", maar ik heb mijn velgjes eens nader bekeken, en het zijn toch echt Ronal velgjes..

Gr, Erik

Is een .png bestandje, misschien beter .jpg uploaden dus?

Maar het is we een gls jah, maar als ik op google richting "kadett d gls" zoek vind ik nergens deze velgen terug..

Op marktplaats staat nu een setje te koop, onder de naam "ats velgen", maar ik heb mijn velgjes eens nader bekeken, en het zijn toch echt Ronal velgjes..

Gr, Erik

Oww het kan zo zijn dat Ronal ze gemaakt heeft, ATS heeft ook velgen gemaakt voor Opel, maar het zijn echt de orginele velgen.

Oww het kan zo zijn dat Ronal ze gemaakt heeft, ATS heeft ook velgen gemaakt voor Opel, maar het zijn echt de orginele velgen.

4871580558_536c65e001_z.jpg

Foto.

Ook zaten ze op de Kadett Irmscher Tramp

14v3313.jpg

Moet er wel bij zeggen dat je ervoor bij moest betalen voor die velgen op de GLS dus er zijn er ook veel die op....

30e95d02415ba06721b16a99c249bb6d_image_document_large_featured_borderless.jpg

deze staan.

4871580558_536c65e001_z.jpg

Foto.

Ook zaten ze op de Kadett Irmscher Tramp

14v3313.jpg

Moet er wel bij zeggen dat je ervoor bij moest betalen voor die velgen op de GLS dus er zijn er ook veel die op....

30e95d02415ba06721b16a99c249bb6d_image_document_large_featured_borderless.jpg

deze staan.

Heel erg bedankt voor het meedenken!

Vind het wel ruig dat ze niet zo bekend zijn de velgen, denk dat ik ze tog maar houd..

Ondanks dat ik ze best wel lelijk vind :P

Maar de gls versie, wat houd dat precies in? Wat waren hier vroeger de extra's van?

Want ik heb o.a. sr tellers (met toerenteller) en de 1.3S motor, ik weet niet of dit allemaal standaard was?

Gr,Erik

Heel erg bedankt voor het meedenken!

Vind het wel ruig dat ze niet zo bekend zijn de velgen, denk dat ik ze tog maar houd..

Ondanks dat ik ze best wel lelijk vind :P

Maar de gls versie, wat houd dat precies in? Wat waren hier vroeger de extra's van?

Want ik heb o.a. sr tellers (met toerenteller) en de 1.3S motor, ik weet niet of dit allemaal standaard was?

Gr,Erik

@Astraman,De getoonde velgen onder de blauwe Kadett waren niet de GLS velgen,deze zaten onder de Berlina en Kadett J,de originele velgen van staal op de GLS waren deze (later ook op de E Kadett Club.

@Astraman,De getoonde velgen onder de blauwe Kadett waren niet de GLS velgen,deze zaten onder de Berlina en Kadett J,de originele velgen van staal op de GLS waren deze (later ook op de E Kadett Club.

T[rquote=1877053&tid=143380&author=asconahobbyist]@Astraman,De getoonde velgen onder de blauwe Kadett waren niet de GLS velgen,deze zaten onder de Berlina en Kadett J,de originele velgen van staal op de GLS waren deze (later ook op de E Kadett Club.

klopt, die velgen wat op jou witte kadett liggen werden orgineel geleverd op de luxus versie, de gls heeft normaal ook geen toerenteller standaard, en geen chromen omlijsting, ik heb zelf de Berlina versie dat is op de gte na de duurste uitvoering

T[rquote=1877053&tid=143380&author=asconahobbyist]@Astraman,De getoonde velgen onder de blauwe Kadett waren niet de GLS velgen,deze zaten onder de Berlina en Kadett J,de originele velgen van staal op de GLS waren deze (later ook op de E Kadett Club.

klopt, die velgen wat op jou witte kadett liggen werden orgineel geleverd op de luxus versie, de gls heeft normaal ook geen toerenteller standaard, en geen chromen omlijsting, ik heb zelf de Berlina versie dat is op de gte na de duurste uitvoering

Jah klopt, ik zat even te kijken in mijn foldertje die ik heb van de D Kadett en daar zitten ze onder de berlina, wel tegen meerprijs staat erbij.

Jah klopt, ik zat even te kijken in mijn foldertje die ik heb van de D Kadett en daar zitten ze onder de berlina, wel tegen meerprijs staat erbij.

Deze velgen kon je er extra bij bestellen.. De toerenteller kon je overigens volgens mij ook extra krijgen.. bij de Flash en de Sr en gte en Corsa uitvoering zat de toerenteller er standaard in..

Terug
Naar boven