• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

welke verbredingssets bestaan er voor kadett e

nog een keer de Lexmaul (enkel mist de voorbumper, deze is van csr als ik het goed heb)

Foto-I3T7CHEN.jpg

als ik het geld had liggen :wub

wel gelijk de zaag er in en andere achterlichten inbouwen.

ik heb een keer een duitser gesproken die de zelfde uitbouw op zijn kadett had.

hij zij dat er maar 2 van zijn.

ik ken er 3 of er is er 1 over gespoten

die ik gezien heb kan ik helaas de foto niet van weer vinden was 1 met een blauwe effectlak.

die heeft later ook nog op ebay gestaan.

kadett lenner cabrio op MP.

voor zover ik weet zijn er maar 2 kadettjes met deze uitbouw in nederland waarvan 1 cabrio ( ik heb de andere)

ik heb in duitsland ook maar 1 gevonden ook geen cabrio.

er bestaat ook een nog bredere versie van hier zijn wel meerdere van

http://link.marktplaats.nl/574331860" onclick="window.open(this.href);return false;

hij staat bij een vriend van mij er zit wel wat werk aan achterpanenlen roesten achter de uitbouw.

achterklep zit roest op. en een aantal scheurtjes in de uitbouw.

dorpels zijn hard. achter 11j velgen meestal zit er een 285 balon band op. hier zitten 225 banden op.

buiten kant dak is netjes binnenkant moet schoon gemaakt worden.

de mijne

de duitse

de bredere versie

lennerkadett.jpg

IMG_0114.jpg

@E+Bkadett wrote:kadett lenner cabrio op MP.

voor zover ik weet zijn er maar 2 kadettjes met deze uitbouw in nederland waarvan 1 cabrio ( ik heb de andere)

ik heb in duitsland ook maar 1 gevonden ook geen cabrio.

er bestaat ook een nog bredere versie van hier zijn wel meerdere van

http://link.marktplaats.nl/574331860" onclick="window.open(this.href);return false;

hij staat bij een vriend van mij er zit wel wat werk aan achterpanenlen roesten achter de uitbouw.

achterklep zit roest op. en een aantal scheurtjes in de uitbouw.

dorpels zijn hard. achter 11j velgen meestal zit er een 285 balon band op. hier zitten 225 banden op.

buiten kant dak is netjes binnenkant moet schoon gemaakt worden.

de mijne

de duitse

de bredere versie

lennerkadett.jpg

IMG_0114.jpg

hey, jij bent volgens mij een maatje van Rich en Sebas he?? zag laatst een foto op hun facebook waar jouw kadett ook op stond, kan dat?

zij zijn laatst bij mn maatjes en mij geweest hier in twente..en mn maat heeft een donders brede uitbouwset liggen voor kadett..als het goed is heeft Richard D. die wel zien liggen..vraag hem maar eens..;)

groetjes

@Fct_blondi wrote:ps volgens mij precies dezelfde breedbouw als op die rode kadett .. de onderste foto die je hier hebt;)

hoi,

ja klopt er heeft volgens mij een x een foto van op het forum gestaan.

deze?

IMG00025-20100807-1608.jpg

Terug
Naar boven