• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Welke veren onder een astra?

Mikoss

Post weinig
Goedemiddaaag!

Mijn vraag was van welke type opels passen de veren nog meer onder mijn Astra F uit 95 omdat ik niet zo heel veel kan vinden kwa verlagingsveren.

Gr Mikoss!8-)

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Ja inderdaad blijf ik dadelijk haken op een drempel :jerry

Die heb ik!

_MG_8461.jpg

Nee nog niet gekeken eerlijk gezegd:$ Was eugene helemaal vergeten:$

Ik heb er onder mijne van het merk ap, andere persoon op dit forum heeft onder zijn f-je veren van het merk kw. Deze zijn wel alleen voor astra f-jes

Merken zoals weitec, eibach, vögtland verdelen ook verlagingsveren voor astra f-jes.

Ik denk niet dat de veren van een corsa of tigra of vectra of astra g ofzo gaan passen onder een f.

Op een astra F passen de veren van......

Vectra A

Calibra

Kadett E en D

verlagen kan tot -35 a -40 met originele schokdempers, lager heb je kortere nodig

Zelf heb ik Weitec -35 veren met Koni str-t dempers (originele lengte)

Hier heb ik mn spulletje vandaan:

http://www.stroevemotorsport.nl/Verlagingsveren/Opel/Astra/pagina-1/sort/prijs-laag/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.stroevemotorsport.nl/Schokdempers/Opel/Astra/pagina-1/sort/prijs-laag/" onclick="window.open(this.href);return false;

Sorry voor de late reactie! Weinig tijd gehad! Bedankt voor het advies ! Ben op het moment aan de voorzijde 60 gezakt ja met verkorte schokdempers en achter 30 gezakt ook met kortere schokdempers e dat alles van Eibach :)

Staat ook niet bij van welk type astra hij komt want volgens mij zijn de aandrijfassen van een td anders als bv 1.6 8v

schokbrekers zou ik 2e hands zowiesow niet riskeren

ook de gene die het spulletje heeft gemonteerd heeft een brilletje nodig :jerry

Terug
Naar boven