• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

welke xenonkit vec. c

[rquote=1849183&tid=140943&author=williamvectra c1sw]ik hoor verhalen over de led dat deze snel stuk zijn. iemand ervaring met de led lampen?[/rquote]

Die hele goedkope, van 50 cent of 1,60 voor 2 stuks gaan inderdaad snel kapot. Beginnen te flikkeren of doen niets meer.

Ik heb (canbus) ledjes in mijn kentekenplaat verlichting en die doen het prima. Krijg ook geen storingsmelding. Maar als ik de auto vergrendel en de kentekenplaatverlichting gaat uit, dan knippert de plaatverlichting heel kort, om de 3 seconden, voor ongeveer 15 a 20 seconden.... wat zou dat kunnen zijn? Het Opel-waarschuwingssysteem dat er een lampje kapot is (wat dus niet zo is)?

[rquote=1849183&tid=140943&author=williamvectra c1sw]ik hoor verhalen over de led dat deze snel stuk zijn. iemand ervaring met de led lampen?[/rquote]

Die hele goedkope, van 50 cent of 1,60 voor 2 stuks gaan inderdaad snel kapot. Beginnen te flikkeren of doen niets meer.

Ik heb (canbus) ledjes in mijn kentekenplaat verlichting en die doen het prima. Krijg ook geen storingsmelding. Maar als ik de auto vergrendel en de kentekenplaatverlichting gaat uit, dan knippert de plaatverlichting heel kort, om de 3 seconden, voor ongeveer 15 a 20 seconden.... wat zou dat kunnen zijn? Het Opel-waarschuwingssysteem dat er een lampje kapot is (wat dus niet zo is)?

[rquote=1852088&tid=140943&author=CAlberts]Ik heb (canbus) ledjes in mijn kentekenplaat verlichting en die doen het prima. Krijg ook geen storingsmelding. Maar als ik de auto vergrendel en de kentekenplaatverlichting gaat uit, dan knippert de plaatverlichting heel kort, om de 3 seconden, voor ongeveer 15 a 20 seconden.... wat zou dat kunnen zijn? Het Opel-waarschuwingssysteem dat er een lampje kapot is (wat dus niet zo is)?[/rquote]

Hier is al een topic over.. Heeft temaken met de lamp checkcontrol. Leds zijn gevoeliger dan gloeilampen, en reageren op iedere puls. Zodoende dat het allemaal zichtbaar is.

Maar je had geen canbus leds hoeven te kopen voor je kentekenplaat verlichting, want de normale pilots zonder weerstanden doen precies hetzelfde.!!

Hey hallo,

Is een poos geleden dat ik even gekeken heb op dit forum.

er zijn weer genoeg reactie's gepost:)

Bedankt daarvoor,

Ik ben naar de plaatselijke automaterialenzaak geweest en had daar een setje ledlampen gekocht voor

in de stadslichten. van het mer carpoint. maar ben er niet echt tevreden over.

het is net een discotheek als ik de auto op slot doe.

ze geven trouwens wel een mooie paars/blauw kleur.

Ik denk dat ik voor het merk pilot ga.

is even rondneuzen.

GrDave

[rquote=1852088&tid=140943&author=CAlberts]Ik heb (canbus) ledjes in mijn kentekenplaat verlichting en die doen het prima. Krijg ook geen storingsmelding. Maar als ik de auto vergrendel en de kentekenplaatverlichting gaat uit, dan knippert de plaatverlichting heel kort, om de 3 seconden, voor ongeveer 15 a 20 seconden.... wat zou dat kunnen zijn? Het Opel-waarschuwingssysteem dat er een lampje kapot is (wat dus niet zo is)?[/rquote]

Hier is al een topic over.. Heeft temaken met de lamp checkcontrol. Leds zijn gevoeliger dan gloeilampen, en reageren op iedere puls. Zodoende dat het allemaal zichtbaar is.

Maar je had geen canbus leds hoeven te kopen voor je kentekenplaat verlichting, want de normale pilots zonder weerstanden doen precies hetzelfde.!!

Hey hallo,

Bedankt daarvoor,

Ik ben naar de plaatselijke automaterialenzaak geweest en had daar een setje ledlampen gekocht voor

is even rondneuzen.

GrDave

[rquote=1852720&tid=140943&author=davegieling]Hey hallo,

Bedankt daarvoor,

is even rondneuzen.

GrDave[/rquote]

ik heb ook stadslichtjes van carpoint ( de witte ledjes )

en heb er geen problemen mee....

gaan ze bij jou knipperen dan ? omdat het net een discotheek is :P

[rquote=1852720&tid=140943&author=davegieling]Hey hallo,

Bedankt daarvoor,

is even rondneuzen.

GrDave[/rquote]

ik heb ook stadslichtjes van carpoint ( de witte ledjes )

en heb er geen problemen mee....

gaan ze bij jou knipperen dan ? omdat het net een discotheek is :P

maar jij hebt een B en hij heeft een C. dus can - bus.

en volgens mij is niks te doen aan die disco lichten, behalve een relais ergens tussen zetten las ik hier ergens?

Erwin

maar jij hebt een B en hij heeft een C. dus can - bus.

en volgens mij is niks te doen aan die disco lichten, behalve een relais ergens tussen zetten las ik hier ergens?

Erwin

volgens mij heb ik ergens gelezen dat iemand dure en goedkope setje had geprobeerd(weet niet meer wie).

en dat ze allemaal knipperen.

Erwin

volgens mij heb ik ergens gelezen dat iemand dure en goedkope setje had geprobeerd(weet niet meer wie).

en dat ze allemaal knipperen.

Erwin

Terug
Naar boven