Hey forum~
Had me nog niet voorgesteld maar zodra ik foto's van m'n Astra heb zal ik dat nog even doen.
Ik heb een Astra G X16SZR en krijg morgen een setje hood-lifts binnen van GM Tuningparts. Nou heb ik al een tijdje het idee in m'n hoofd om lampen onder de motorkap te maken die automatisch aan gaan als ik de motorkap open. Het viel me de eerste keer dat ik de motorkap opende al op dat er hele mooie groeven met bevestigingspunten aan de onderkant van de motorkap lopen waar draden mooi in weggewerkt en lampen mooi aan bevestigd kunnen worden. Het automatisch aan en uit gaat me lukken, elektrische schakelingen en systemen zijn een eitje voor me, alleen de hoge temperatuur onder motorkap in combinatie met de lampen heb ik nog wat vragen over:
Hoe warm wordt het ongeveer onder de motorkap? (Ik schat rond de 90°C gezien koelvloeistof temperatuur.)
Tot welke temperatuur zijn de meeste auto-lamp armaturen bestand?
Kan ik dus bijvoorbeeld twee doorsnee mistlampen (zoals deze) ophangen?
Bij het ophangen zorg ik er uiteraard wel voor dat ik ze niet direct boven of naast het motorblok plaats maar liever op de punten van de motorkap (in de buurt van de koplamp units als de motorkap gesloten is) en dan schuin richting het midden gedraaid bijvoorbeeld.
Bedankt voor reacties alvast! ^^
Had me nog niet voorgesteld maar zodra ik foto's van m'n Astra heb zal ik dat nog even doen.
Hoe warm wordt het ongeveer onder de motorkap? (Ik schat rond de 90°C gezien koelvloeistof temperatuur.)
Tot welke temperatuur zijn de meeste auto-lamp armaturen bestand?
Kan ik dus bijvoorbeeld twee doorsnee mistlampen (zoals deze) ophangen?
Bij het ophangen zorg ik er uiteraard wel voor dat ik ze niet direct boven of naast het motorblok plaats maar liever op de punten van de motorkap (in de buurt van de koplamp units als de motorkap gesloten is) en dan schuin richting het midden gedraaid bijvoorbeeld.
Bedankt voor reacties alvast! ^^