• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Werking zetelverwarming Astra F

Opel_Bjorn

Post veel
Ik heb dus een Opel Astra F CC 1.8 16V Full option gekocht. Deze is dus afgewerkt met een lederen interieur en zetelverwarming. Maar ik vraag me af hoe de zetelverwarming eigenlijk werkt? Als ik deze inschakel dan wordt mijn stoel zeer warm gedurende 10 minuten. Daarna valt de zetelverwarming uit om dan soms weer eventjes voor 10 minuten te gaan werken. Soms werkt deze ook slechts de eerste 10 minuten en daarna niet meer. Als ik dan de zetelverwarming uitschakel en een paar minuten wacht alvorens ik ze terug inschakel dan werkt deze weer voor een 10 tal minuten. Is deze werking normaal? Of moet de stoel gewoon héél de tijd warm blijven? Kan er iets met de OPCOM ingesteld worden ofzo?

U vraagt! Wij draaien ;)

300y29w.jpg

leem0.jpg

2z6b8sx.jpg

auxylx.jpg

s4ndpz.jpg

Mooie auto ! ziet er goed uit. :thumb

Maar dit is geen CC. Dit is een cabrio.

CC is opel code 53, 54, 58 en 59 (of GM F08, M08 en F68, M68) Dus de 3 deurs en de 5 deurs hatchback)

Cabrio is officieel een 2 deurs. dus 53B (GM F08 en C05)

Maar full options ? ik mis de koplamp sproeiers ! :D

Hij ziet er goed uit! Stoelverwarming wordt in deze auto's op dezelfde manier geschakeld als bijvoorbeeld de achterruitverwarming van een Vectra A of Astra F deze schakelen inderdaad na circa 10 min. Uit. Er zit trouwens ook een maximaal thermostaat in de matten.

Terug
Naar boven