• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Werkplaatshandboek?

Gommel

Post weleens wat
Hoi,

weet iemand waar te downloaden./te kopen of heeft iemand een werkplaats handboek van een Corsa C?

Korte vraag maar is het wel.

Grtz.

Heb ik gezien maar niet echt overtuigd, niet iemand wat te downloaden oid? Vind 30e voor een handboek ook niet echt goedkoop.

Koop een Haynes Workshop Manual?

Haynes website, workshop manuals voor Corsa's

Specifieke manual die volgens mij voor een Corsa C van toepassing is

Haynes is trouwens zo'n beetje wereldberoemd vanwege de erg goede workshop manuals die ze voor bijna alle auto's hebben.

En gezien de britse pond laag staat ben je wss minder dan 30 euro kwijt. Is z'n geld volgens mij dubbel en dwars waard.

Edit:

Oh en mocht je geen creditcard hebben om mee te bestellen op de Haynes website, dan staat het ISBN nummer er altijd wel bij, dus dan kan je em gewoon bestellen bij een boekhandel ;)

even op marktplaats kijken , worden ze regelmatig aangeboden voor de C corsa.

Heb ik de mijne ook gevonden aangezien ik een ingevoerde C uit duitsland heb en dus ook voorzien van alle boekjes in het duits .

Op mp had ik al gekeken maar nog niet veel gevonden. En zie dat die Haynes boeken in het engels zijn?

Engels is in princiepe geen probleem maar technisch engels is wel wat anders.

Kijk dan eens in het C20XE topic en vraag even aan saiko per u2u het wachtwoord.

Dan kan je zelf zien wat er in een Haynes manual staat, en hoe technisch.

Laat anders maar even weten als je wilt bestellen, zit er zelf ook over na te denken om er een over te laten komen

origineel gepost door Gommel

Op mp had ik al gekeken maar nog niet veel gevonden. En zie dat die Haynes boeken in het engels zijn?

Engels is in princiepe geen probleem maar technisch engels is wel wat anders.

Als je bij Haynes zelf besteld krijg je gratis een woordenboek technisch engels naar nederlands ;)

Gooi maar eens in je winkelmandje. dan kan je een taal kiezen en krijg je er een gratis woordenboekje bij op de lijst.

Terug
Naar boven