• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Werkt dit ?

Astra JP

Post weleens wat
Hallo allemaal,

Ik zat zojuist even op ebay te kijken en kwam het volgende voorbij. Een apparaat die de waarden van de IAT sensor voor de gek houden zodat je meer Pk's zou hebben.

Zou dit nou echt werken of alleen een leuk fabeltje zijn ?

ik zeg, klopt niks van.. weet totaal niet wat ze bedoelen met IAT sensor.. maar als ik zie dat ze in de ad nog een keer adverteren met ventieldopjes gaat er bij mij een belletje rinkelen..

vooral niet aan beginnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en 25 pk met alleen een kastje (chippie) is op een standaart atmo motor NIET mogelijk!!!! (tenminste niet op de standaart opel motoren)

en daarbij houd dit ding jouw eigen ecu gewoon voor de gek waardoor je zelf (naar mijn mening) de kans loopt op een kapot motorblok

erg leuk hoor dat je ecu denkt dat hij meer koude lucht binnenkrijgt en dus meer brandstof inspuit. helaas dat diezelfde ecu daarna een signaal van de lambda krijgt dat er iets niet klopt en dus weer minder inspuit :P

Originally posted by schuitje

erg leuk hoor dat je ecu denkt dat hij meer koude lucht binnenkrijgt en dus meer brandstof inspuit. helaas dat diezelfde ecu daarna een signaal van de lambda krijgt dat er iets niet klopt en dus weer minder inspuit :P

volgas wordt lambda uitgeschakeld.. king:

Maar het blijft idd troep :jerry

Terug
Naar boven