• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Werkt een FM transmitter goed in een Vectra C

blackbonkie

Post weinig
omdat ik een vaste radio heb in mijn Vectra GTS 2007 en wat langer muziek aan een stuk door wil luisteren wil ik een FM transmitter met USB stick proberen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Heb je al een specifieke transmitter in gedachten? Er is op deze markt nogal wat kwaliteitsverschil. Doorgaans werkt het vrij oké, maar wil je echt een beetje kwaliteit zit je toch wel vast aan een AUX of een USB-aansluiting op je radio.

Wat voor systeem heb je er in zitten ??

Als het een cd70 is , dan moet je even je radio er iets uittrekken en bovenop de radio kijken of de productiedatum van 10.10.2007 is.

Als dat zo is , kan je heel eenvoudig een aux-in er op maken. Ik heb dit ook sinds kort en dit werkt echt perfect.

Een FM-transmitter werkt wel , maar stoord wel soms. Zeker in de buurt van zendmasten etc.

Ik had er eentje van ebay.co.uk. Deze hebben geen keurmerk en zijn wat sterker in het zenden.

Ook werkt een transmitter die je tussen je antenne-kabel en radio aansluit ook beter dan een draadloze!!

Vectra is in mei 2007 op kenteken gezet, er zit cd 30 in wel geschikt voor mp3

ik ben wel handig maar hoe krijg je de radio er uit?

Ik heb er ook een(van caliber?) en moet zeggen dat het goed werkt, alleen zien dat je hem niet insteld op een bestaande zender. Die van mij staat op 87.5 en ik heb altijd goede ontvangst

Grt

Ik heb er eentje van TuneLink, die via Bluetooth verbonden is met mijn telefoon. Werkt op zich goed, maar erg storings- /ruisgevoelig. Vooral als je veel zendpiraten in de buurt hebt...

Je zou ook gewoon een MP3 CD kunnen maken, kun ie ook veel muziek op kwijt en bladeren door mappen. Heb ik ook voor mijn CD70 gedaan.

Terug
Naar boven