• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

werkzaamheden 2012 (goedgekeurd tot 2013!)

saluma

Post veel
Zooooo,wat een heerlijk weertje vandaag!

Ik heb vandaag de Kadett lekker verwend met een wasbeurtje,om daarna even een half uur te toeren door de buurt.

Op de binnenzijde van het voorruit zit zo'n antenne,zo'n plakding.Ik ben er niet echt tevreden over.

Een ouderwetse telescoopantenne is dus de juiste jaren 80 oplossing.

Dus de binnenkuip verwijderd en met volle moed een gat geboord in het spatbord.Na een klein half uurtje lekker zitten knutselen zit de antenne op zijn plekkie!Uiteraard het gat behandelt tegen roest!

Wat een gaaf gezicht,zeg hahahaha.

Het aansluiten moet nog gebeuren,want de zon gaat gewoon zijn gangetje en die ging een ander werelddeel beschijnen.

De spatlappen die erop zaten heb ik toch maar verwijderd.Gevoelsmatig moesten ze eraf.Nu staat het echt simpel,zeg maar.

Ik zal kijken of ik morgen ff een foto kan maken van de antenne

groetjes Marcel.

Die mistlampen.............inderdaad jaren 80!!!!

Ik moest er even aan wennen,maar zo zie je ze niet elke dag!!!

OpelKadett008.jpg

OpelKadett010.jpg

OpelKadett002-4.jpg

OpelKadett004-4.jpg

OpelKadett009-1.jpg

Die mistlampen.............inderdaad jaren 80!!!!

Ik moest er even aan wennen,maar zo zie je ze niet elke dag!!!

OpelKadett008.jpg

OpelKadett010.jpg

OpelKadett002-4.jpg

OpelKadett004-4.jpg

OpelKadett009-1.jpg

Hier is maar 1 woord voor:

KEURIG :thumbup

Rik :)

Mr F: ja, dat krijg je als je vogelschijt net iets te lang op je lak laat inwerken :argue :swear :argue :swear

Rik :(

Hier is maar 1 woord voor:

KEURIG :thumbup

Mr F: ja, dat krijg je als je vogelschijt net iets te lang op je lak laat inwerken :argue :swear :argue :swear

Rik :(

Hierbij de foto's van m'n antenne.Ik moet alleen nog een gaatje maken voor de kabel.Als het mooi weer is in het weekend gaat dat gebeuren.

Hier de foto's!!!!!!

OpelKadett2012001.jpg

OpelKadett2012002.jpg

OpelKadett2012003.jpg

OpelKadett2012005.jpg

tja,wat moet ik meer zeggen.Ik kan alleen zeggen dat ik het heel stoer vindt staan!Echt gaaf!

groetjes Marcel.

Hierbij de foto's van m'n antenne.Ik moet alleen nog een gaatje maken voor de kabel.Als het mooi weer is in het weekend gaat dat gebeuren.

Hier de foto's!!!!!!

OpelKadett2012001.jpg

OpelKadett2012002.jpg

OpelKadett2012003.jpg

OpelKadett2012005.jpg

tja,wat moet ik meer zeggen.Ik kan alleen zeggen dat ik het heel stoer vindt staan!Echt gaaf!

groetjes Marcel.

Mijn andere hoedenplank is binnen.Overgenomen van ons forumlid.Deze is tenminste recht,die van mij was doorgezakt.Ook deze gaat in het weekend erin.

Dankjewel Frenkie!Helemaal top!!!!!!!!!!

groetjes Marcel

Mijn andere hoedenplank is binnen.Overgenomen van ons forumlid.Deze is tenminste recht,die van mij was doorgezakt.Ook deze gaat in het weekend erin.

Dankjewel Frenkie!Helemaal top!!!!!!!!!!

groetjes Marcel

Die folder heb ik ook !!!

Maare, hier de foto's van mijn E Kadett antenne:

ipqy9s.jpg

23th11g.jpg

Zoals jullie zien is het antennegat hetzelfde alleen de antenne zelf is wat anders. rarara hoe kan dit !

Ik heb trouwens een iso-stekker origineel in mn E, mischien maakt dat het verschil.

Die folder heb ik ook !!!

Maare, hier de foto's van mijn E Kadett antenne:

ipqy9s.jpg

23th11g.jpg

Zoals jullie zien is het antennegat hetzelfde alleen de antenne zelf is wat anders. rarara hoe kan dit !

Ik heb trouwens een iso-stekker origineel in mn E, mischien maakt dat het verschil.

@Raluph wrote:

hij is van september 86

Denk dat Rik wel met een beter foto van zijn kadett antenne zal komen aangezien mijn foto meer van de hele kadett is en niet specifiek van de antenne

Jij geeft het antwoord al !

Daar heb ik de antenne ook zitten, op precies dezelfde plaats en het is dezelfde antenne.

Alleen LIJKT het of het voetje anders is........

(mooie E trouwens)

@Raluph wrote:

hij is van september 86

Denk dat Rik wel met een beter foto van zijn kadett antenne zal komen aangezien mijn foto meer van de hele kadett is en niet specifiek van de antenne

Jij geeft het antwoord al !

Daar heb ik de antenne ook zitten, op precies dezelfde plaats en het is dezelfde antenne.

Alleen LIJKT het of het voetje anders is........

(mooie E trouwens)

@KadAstra-EF wrote:Jij hebt een E van VOOR 1989 toch ?

Zit er dan geen antenne aan jouw Kadett E dan ?

Bij mij zit ie origineel aan het rechter voorspatbord.

Ik maak morgen wel even een foto daarvan.

dan weet je wat ik bedoel.

Waarschijnlijk is de auto ooit afgeleverd zonder radio,dus zonder antenne.Dat vermoeden heb ik.

Aan de ene kant vindt ik het wel mooi staan zonder antenne,maar aan de andere kant hoort het er gewoon bij.

Dit type antennes zie je bijna niet meer,he zijn allemaal van die schuine sprietjes op het dak of van die haaievinnen (deze heb ik ook op de Volvo)

Maar op mijn Kadett zat geen antenne.

groetjes Marcel.

@KadAstra-EF wrote:Jij hebt een E van VOOR 1989 toch ?

Zit er dan geen antenne aan jouw Kadett E dan ?

Bij mij zit ie origineel aan het rechter voorspatbord.

Ik maak morgen wel even een foto daarvan.

dan weet je wat ik bedoel.

Waarschijnlijk is de auto ooit afgeleverd zonder radio,dus zonder antenne.Dat vermoeden heb ik.

Aan de ene kant vindt ik het wel mooi staan zonder antenne,maar aan de andere kant hoort het er gewoon bij.

Dit type antennes zie je bijna niet meer,he zijn allemaal van die schuine sprietjes op het dak of van die haaievinnen (deze heb ik ook op de Volvo)

Maar op mijn Kadett zat geen antenne.

groetjes Marcel.

hij is van september 86

Terug
Naar boven