• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

werkzaamheden 2012 (goedgekeurd tot 2013!)

Zo,vandaag na het werk even doorgereden naar een bedrijf die gelukkig nog een E1 bumper had liggen.Het was niet een originele Opelbumper,maar het ziet er heel netjes uit en spiksplinternieuw.Geen krassen of rare beschadigingen.

Op de Kadett gezet en tja..........zeg nou zelf,dit ziet er al een stuk beter uit.

Ik was lekker op weg om hem ouderwets te maken,dus toen heb ik maar m'n rechterbuitenspiegel verwijderd en het kapje er op gezet..

Ook de aansteker heeft het veld geruimd en gaat verhuizen in het bakje bij de pook.Zo heb ik evengoed een stekkeraansluiting voor bijvoorbeeld een navigatie.

Ik moet het alleen nog inbouwen en aansluiten.

wauw............wat een bak!!!!!!

OpelKadett001-7.jpg

OpelKadett0022.jpg

OpelKadett006-1.jpg

ohja,de mistlampen staan op MP (ik zal ze straks even aanbieden hier op MP.

Groetjes Marcel.

Keurige bumper die je hebt gehaald.

Ach, ik koop ook wel eens wat waarna ik na een paar weken zeg van : Jasses, dr af die rotzooi !!

Zoals die booskijkers van mn E, die hebben er nooit opgezeten maar wel stad en land afgezocht voor die dingen haha.

Je hebt maar een mooiie E maar dat heb ik wel vaker gezegd.

Alleen die rechterbuitenspiegel..............................

Rik :)

Keurige bumper die je hebt gehaald.

Ach, ik koop ook wel eens wat waarna ik na een paar weken zeg van : Jasses, dr af die rotzooi !!

Zoals die booskijkers van mn E, die hebben er nooit opgezeten maar wel stad en land afgezocht voor die dingen haha.

Je hebt maar een mooiie E maar dat heb ik wel vaker gezegd.

Alleen die rechterbuitenspiegel..............................

Rik :)

Ach,mocht het niet bevallen zonder rechterbuitenspiegel,dan gaat ie er gewoon weer op.Dat kost me dan niets.

Ik heb voor de bumper €35,- betaalt en hij heeft er nog 1 liggen,ook helemaal nieuw.Als ik het goed gezien en begrepen heb is het een bumper voor een diesel,want onder de kentekenplaat zijn de vakjes weg.Maakt niet uit,krijgt de automaat extra koeling.

Maar ik ben blij dat ik de stap gezet heb,en weer een normale bumper op de auto gezet heb.Is toch wel strakker.

Zelfs mijn vrouw vindt het een stuk beter zo.

Ach,mocht het niet bevallen zonder rechterbuitenspiegel,dan gaat ie er gewoon weer op.Dat kost me dan niets.

Ik heb voor de bumper €35,- betaalt en hij heeft er nog 1 liggen,ook helemaal nieuw.Als ik het goed gezien en begrepen heb is het een bumper voor een diesel,want onder de kentekenplaat zijn de vakjes weg.Maakt niet uit,krijgt de automaat extra koeling.

Maar ik ben blij dat ik de stap gezet heb,en weer een normale bumper op de auto gezet heb.Is toch wel strakker.

Zelfs mijn vrouw vindt het een stuk beter zo.

Afgelopen zondag was toch wel de mooiste dag van het paasweekend.

Ik heb de klepdekselpakking vervangen,want deze was uitgedroogd en lekte dus olie.

Gelijk even de deksel mooi schoongemaakt en de nieuwe pakking erop gemonteerd..

Is dus duidelijk de moeite waard want hij bleef steeds wat olie erdoorheen persen.

De nokkenas vindt ik er best wel netjes uit zien (zover ik er verstand van heb)

groetjes Marcel.

OpelKadett003-1.jpg

OpelKadett004-6.jpg

OpelKadett005-2.jpg

OpelKadett006-2.jpg

Afgelopen zondag was toch wel de mooiste dag van het paasweekend.

Ik heb de klepdekselpakking vervangen,want deze was uitgedroogd en lekte dus olie.

Gelijk even de deksel mooi schoongemaakt en de nieuwe pakking erop gemonteerd..

Is dus duidelijk de moeite waard want hij bleef steeds wat olie erdoorheen persen.

De nokkenas vindt ik er best wel netjes uit zien (zover ik er verstand van heb)

groetjes Marcel.

OpelKadett003-1.jpg

OpelKadett004-6.jpg

OpelKadett005-2.jpg

OpelKadett006-2.jpg

Terug
Naar boven