• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

WIE GAAT ER MEE RACEN op 14 Maart?!

origineel gepost door js 400

origineel gepost door Sheto

origineel gepost door mantamafkees01

Zal wel de vangrail worden dan. :P:D:jerry

:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1

wat denk jij nu wel:D:D:D:D

deze bmw dus

DSCF5236.jpg

aha

was met je witte manta gebeurd??:hmmz

in iedergeval we zullen zien wie ernog meer kome

hij is niet van mij,maar van een kennis:P:P:P:P:P:P ik mag hem lenen om te kijken wat hij nu doet.

Dat loopt inderdaad wel mooi zo'n 335i. Laatst ook mee gereden (was wel met de standaard 306 pk). Was een coupe-cabrio, liep en trok goed maar je kunt wel merken dat hij wat kilo's mee moet sjouwen. Maar fijn ding!

hoop dat het eenbeete mooi weer wordt, want zoals het er nu voor staat wordt het meer glijden dan rijden

Da's juist leuk, komt er toch nog wat drift-actie in beeld! En veel onderstuur voor de voorwielaandrijvers :jerry

hahaha

ja ik zie het al voor me.

ou ik ga alleen draggen meer neit, maar voor de mensen die circuit gaan rijden wordt het leuk!!

driften in de tarzan bochtking:

origineel gepost door Sheto

ik zit niet in de semi pro

ik zit in de dsl klasse ofzow

langzaam dus, dan ga ik maar voor toyo proxes bandjes

DSL mag gewoon met semi slicks or, maar dat moeten wel straatlegale semi's zijn, zoals de toyo R888.

ik kreeg een bericht van 402 events dat ik niet ben geselecteerd om te sprinten......

Je hebt je enige tijd geleden ingeschreven voor de Toyo Tires Shootout op AutoMaxx Streetpower. Via deze e-mail laten wij je weten dat je niet bent geselecteerd voor dit onderdeel. Wel ben je opgenomen in de reservelijst. Dit betekent dat wanneer een deelnemer afvalt, deze plek vrijkomt voor iemand uit de reservelijst. Wanneer jij alsnog in aanmerking komt voor een startplek laten wij jou dit meteen weten.

waar slaat dat nou weer op:thumbdown

beetje domme organisatie daaro.

op de lijst zie je alleen maar civics en golfjes.

trieste mensen daar

We hebben deze keuze moeten maken omdat er meer aanmeldingen waren dan beschikbare plaatsen. Wij kunnen een maximum aantal deelnemers toelaten tot het onderdeel, om zo iedereen de kans te geven om voldoende runs te maken in de beschikbare tijd.

We hopen je toch te mogen verwelkomen op 14 maart tijdens AutoMaxx Streetpower 2010. Kijk voor het complete programma op www.automaxxstreetpower.nl.

Bedankt voor je begrip.

Met vriendelijke groet,

Berrie van Dijck

Medewerker productie

ik doe ook mee,maar niet met een opel maar met een bmw:D:D:D:D:D

Vorig jaar reed jij toch niet in die Beemer??? Toen was het nl. niet veel soeps voor 300plus pkaas.

origineel gepost door dr_antrax

ik wou zelf gaan alleen door me operatie 2 maart kan ik niet. ik probeer nu in mei op duitse autosport festival... gaan daar nog meerderen van jullie?

Kan je je daar al voor inschrijven dan???

Terug
Naar boven