• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie hebben er nog een Calibra Turbo?

otdh

Post veel
de grote vraag:

wie hier op t forum rijden er nog een calibra turbo

Ikzelf heb een turbo basis voorzien van een c20xe, ga ergens eind van deze week beginnen met t ombouwen naar een LET...

Ram ( Calibra 16v ) woont bij mij in de buurt en heeft er 1

wie hebben er nog meer 1tje of misschien zelfs meerdere staan?

Ik weet niet of je perse koni's wilt, maar voor ong. €100,- p. stuk heb je ook Bilsteins B6/B8.

Link zou ik even moeten opzoeken, Duitse firma...

Jeroen

De gele zijn voor de Calibra Turbo €151 per stuk voor de voorkant en €161 voor de achterkant, de rode zijn €67/€71 en de veren zijn alleen in combinatie met de dempers leverbaar.

Ey

Ik ga gewoon voor orrigineel ( oa omdat t n straatauto is en m'n vriendin er ook mee gaat rijden )

Of ze moeten niet te duur zijn ( ik heb ook veren nodig )

Marc

Koop gewoon een setje gele Koni's rondom misschien kunnen we een group buy op zetten want ik wil ze bij mij rondom vervangen, mede omdat het opknappen van mijn achterste gele Koni dempers die er gewoon niet meer uit zien veel duurder uit gaat vallen als de aanschaf van 2 nieuwe.

mis idd wel een paar foto's

mijn calibra staat nu ff zonder hart en met een kapotte 4x4 bak binnen,

ben dringend opzoek naar een andere bak zodat k de LET weer op zn plek kan hangen ;)

( en moet nog std veren en schokdempers bemachtigen ) en de bak locken ;)

ik mogelijk binnenkort, een soort van calibra turbo :P

Lagers zijn bij mij eruit gelopen door, een uitgelopen banjobout op de snelweg...

Dus zit er nu aan te denken een c20let erin te hangen

Ik heb er hier 2 staan, een blauwe (originele Nederlander) en een paarse, de ene is vrijwel volledig orgineel (de paarse), de andere heeft andere veren/dempers en excenterbussen en een aangepast blok. Bij beide werken ook de 4x4's gewoon zonder problemen.

Bij de paarse zit ik nog te twijfelen als ik hem weg doe of niet.

Ik heb cali turbo met omgebouwde tussenbak en dus permanent 4x4 en werkende

maar begrijp de vraag niet :p

Ik heb er ook al ruim 8 jaar 1 die voldoet aan de beschrijving :)

originele nederlander en full options :angel

Terug
Naar boven