• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie hebben er nog een Calibra Turbo?

Ga nog maar eens effe een poging doen om terug te zetten wat ik hier afgelopen nacht al had gepost, en nu dus blijkbaar verdwenen is.

Zeker dat we het hier over dezelfde auto hebben :shock:

De gegevens op de carpass gaat toch wel een heel stukje terug.

@Robke1974: Dan woon jij in de buurt van de huidige eigenaar als je dagelijks daar voorbij komt?

Kan toch maar alleen de laatste weken zijn dat je hem ziet staan, want daarvoor stond hij in de garage, en ondertussen zou hij ook weer ergens binnen moeten staan.

mijne heb ik over enkele maanden weggedaan aan ludo uit belgie, en geen klagen van ludo ;) (staat trouwens nu te koop op kapaza)

maar ben het toch aan het overwegen om terug 1tje te kopen in perfecte staat :D

@knight-rider wrote:Ga nog maar eens effe een poging doen om terug te zetten wat ik hier afgelopen nacht al had gepost, en nu dus blijkbaar verdwenen is.

Zeker dat we het hier over dezelfde auto hebben :shock:

De gegevens op de carpass gaat toch wel een heel stukje terug.

@Robke1974: Dan woon jij in de buurt van de huidige eigenaar als je dagelijks daar voorbij komt?

Kan toch maar alleen de laatste weken zijn dat je hem ziet staan, want daarvoor stond hij in de garage, en ondertussen zou hij ook weer ergens binnen moeten staan.

Hoi, waar ik het over heb is ook al van een heel tijdje terug hoor,

Tuurlijk hebben we het over de zelfde auto (auto staat ongeveer te sint-truiden-Brustem)

eerlijk gezegd heb ik hem nog maar een goede 3 weken geleden daar zien staan omdat ik

nou anders naar me werk rij, stond vandaag toch nog buiten maar is wel omgedraaid van het weekend :-)

Is toch echt wel een prachtige calibra zeker in die kleur, had ik de plaats kocht ik hem zeker bij.;)

Dan gaat het idd om dezelfde ja :)

Ik ben van Velm, enkele kilomters verder.

Het is echt wel een mooie calibra ja, maar de lak is wel wat minder van dichtbij, om goed te zijn zou hij opnieuw gespoten moeten worden, en ook aan de velgen is er werk zoals ik al zei.

Die rode calibra wat te koop staat is van mij ;) is goeie auto doe hem weg wegens aankoop van Opel combo aan de calibra nooit geen stukke gehadt buite een lekje mee na Ludo gegaan en heeft drek gemaakt en this ne goeie motor en inderdaad heb geholpen met die motor eruit halen en de andere ter in te duwen en geen klagen van rij er een jaar mee rond

@knight-rider wrote:Dan gaat het idd om dezelfde ja :)

Ik ben van Velm, enkele kilomters verder.

Het is echt wel een mooie calibra ja, maar de lak is wel wat minder van dichtbij, om goed te zijn zou hij opnieuw gespoten moeten worden, en ook aan de velgen is er werk zoals ik al zei.

Woow dat is wel heel kortbij Velm :) ben van Buvingen :-) moet je een turboke kopen kom je hem maar laten zien, of moest je iets willen weten ofzo pm mag altijd ;)

mijne gaat volgend weekend weer in elkaar :)

vandaag de onderdelen voor mn 4x4 bak binnen gekregen ( om m te locken )

als alles mee zit rijd die zondag de 9e weer :)

Ik zag volgends mij vrijdag nacht er eentje langs de snelweg staan in belgie.. bij de e34 rond stekene.. bekende van hier misschien?

Verstuurd van mijn HTC Vision met Tapatalk

@Robke1974 wrote:@.:Stoffel:. wrote:@ robke: denk dat ludo er wel genoeg van kent om motor zelf inorde te zetten ipv hem weg te brengen naar een ander.

is idd wel een mooie wagen.

@Tijn: welke calibra was dat?

Als ik zeg dat Ludo met die auto naar iemand is geweest voor in orde te zetten trek jij dat in twijfel ofzo ??? Denk je dat ik uit mijn nek zit te lullen ? Als ik er niet 100% zeker van was zou ik zoiets niet zeggen hoor, trouwens in België is hij bekend om zijn afzetterij en bedrog, vind dat iedereen dat wel mag weten.

ik heb die auto van iemand gekocht in dilsen

sinds ik de auto had is hij nooit maar dan ook nooit in nederland geweest

als ge ene zwart wilt maken doe het dan tegoei met de waarheid

niet zomaar uit uwe nek lullen

er is (bijna)niks wat ik niet zelf kan aan een calibra

van die kms is waar ik heb hem gekocht en toen stond op de teller 150000km

maar op de papieren stond 60dkm de eigenaar had tegen mij gezegd dat hij 7jaar had stil gestaan

met stilstaan komt er geen 100dkm bij was ook al 7 jaar niet meer gekeurd of ingeschreven geweest

er was ook al wat gerommeld aan de wagen dus mss ook dashbord vervangen voor zijn andere ofzo want hij had er twee

ik heb hem 5000 km meer gegeven dan wat op de papieren stond ook alleen omdat hij zo goed was

als je de wagen kent geloof je me dat hij in uitzonderlijke goede staat is

ik ben er zeker van als je aan andy vraagt of hij tevreden is van de wagen gaat hij bevestigen

het is zeker niet aan de wagen te merken dat hij meer km heeft en ik betwijfel het zelf

ik denk dat hij nooit zoveel gelopen heeft daar is hij te goed voor

@ludo GSi wrote:ik heb die auto van iemand gekocht in dilsen

maar op de papieren stond 60dkm de eigenaar had tegen mij gezegd dat hij 7jaar had stil gestaan

met stilstaan komt er geen 100dkm bij was ook al 7 jaar niet meer gekeurd of ingeschreven geweest

er was ook al wat gerommeld aan de wagen dus mss ook dashbord vervangen voor zijn andere ofzo want hij had er twee

ik heb hem 5000 km meer gegeven dan wat op de papieren stond ook alleen omdat hij zo goed was

ik ben er zeker van als je aan andy vraagt of hij tevreden is van de wagen gaat hij bevestigen

het is zeker niet aan de wagen te merken dat hij meer km heeft en ik betwijfel het zelf

Andy is idd heel tevreden over de wagen, en hij doet hem weg tegen zijn goesting.

Maar aangezien hij een andere auto gekoct heeft zou deze weg moeten.

@ludo GSi wrote:@Robke1974 wrote:@.:Stoffel:. wrote:@ robke: denk dat ludo er wel genoeg van kent om motor zelf inorde te zetten ipv hem weg te brengen naar een ander.

is idd wel een mooie wagen.

@Tijn: welke calibra was dat?

Als ik zeg dat Ludo met die auto naar iemand is geweest voor in orde te zetten trek jij dat in twijfel ofzo ??? Denk je dat ik uit mijn nek zit te lullen ? Als ik er niet 100% zeker van was zou ik zoiets niet zeggen hoor, trouwens in België is hij bekend om zijn afzetterij en bedrog, vind dat iedereen dat wel mag weten.

ik heb die auto van iemand gekocht in dilsen

Ludo, allereerst ik ben hier niet om met pijlen te schieten ofso,

ik zeg gewoon wat ik gehoord heb en deze personen vertrouw ik wel,

maar oke ik was er zelf niet bij dus kan ik de andere personen ook in

twijfel trekken...maar echt hier in de buurt waar ik woon hebben ze

geen goed woord over jou, door wat het komt weet ik niet.

Maar oke ik heb geen problemen met u ;) , dus ga mij er ook verder

niet meer over uitspreken ben tenslotte geen rechter, en ja tuurlijk

is deze calibra nog in goede mooie staat meer km of niet is zeker

zijn prijs waard, had ik plaats was hij al van mij geweest, wie weet ;)

en nou weer on topic :thumbup !!! Wie heeft er nog een calibra turbo ??

ok wou dit gewoon even gezegd hebben dat ik geen afzetter ben

maar zoals je zei back on topic

ik heb er nog 2 staan 1tje is al verkocht andere staat nog te koop

bijna geen roest

ging hem ook niet meer wegdoen maar omdat de vrouw vertrokken is gaat het niet anders

ahja

voor mij zijn de laatste spullen onderweg vanuit duitsland en engeland

uit duitsland komt een RVS groep a uitlaat en uit Engeland komt een 76mm Downpipe :)

wil toch een jaartje met ''standaard'' motor rijden ( ok wel met 310pk chip )

volgende winter gaat mijn ''dikke'' motor erin :)

Speclist:

- Wossner Zuigers

- PEC H Profiel drijfstangen

- ACL Lagers

- ARP Bouten ( incl headstuds enzzz )

- Zuigerbodemkoeling

- Plenum/throttlebody inlaat met 1 76mm gasklep ( of 4 45mm gaskleppen ) , IC en piping

en n heeullle dikke turbo eraan :)

vermogen wat ik wil gaan rijden....

toch wel 400+ pk's

Terug
Naar boven