• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie hebben er nog een Calibra Turbo?

Zonet mijn 3e calibra turbo aangekocht ;) en het is idd deze lichtpaarse te brustem Belgie, op enkele kleine deukjes na perfect en roestvrij !! ff bodemwas laten doen inspuiten met vet en mooi droog wegbergen ;)) mijn nieuwjaar gaat goed beginnen :jerry Nu gaat wel de slechtste...de zwarte dus compleet of in onderdelen weg.

@knight-rider wrote:Is de verkoper ondertussen nog niet verhuist naar Velm?

Proficiat met de aankoop.

Bedankt, neej woont daar nog altijd in Brustem.

Deed de calibra toch met grote spijt weg..grtzz

Calibra gaan halen...op weg naar huis...rijd toch goed, alleen dat beige leder is niet echt mijn ding, denk dat ik het ga wisselen met mijn zwart perfect interieur van die wat ik binnenkort ga slopen.

foto23d.jpg

@Robke1974 wrote:Deed de calibra toch met grote spijt weg..grtzz

Dat kan ik geloven ja.

En binnenkort gaat hem nog meer spijt hebben denk ik, want heb gezien dat zijne Lancer nu ook al te koop staat :???:

@knight-rider wrote:@Robke1974 wrote:Deed de calibra toch met grote spijt weg..grtzz

Dat kan ik geloven ja.

En binnenkort gaat hem nog meer spijt hebben denk ik, want heb gezien dat zijne Lancer nu ook al te koop staat :???:

Ja idd, is volgens hem te nerveus om mee te rijden,

En zijn vriendin/vrouw stuurt aan op een gewone gezinsauto :(,

Denk als hij een witte Calibra turbo vind hij hem bijkoopt ;)

Wegens vervroegde verwachting van de terugkeer van de gespoten body ben ik inmiddels wat dringender op zoek naar een kabelboom uit een Turbo waar alle opties op voorbereid zijn, inclusief zekeringen en relais.

goede morgen, ik heb hem ook nog steeds , rij hem al bijna 10 jaar, en wil hem niet kwijt, weet niet hie ik een foto moet plaatsen , willen jullie me wel mee helpen meschien , gr theo

@ttheoo wrote:goede morgen, ik heb hem ook nog steeds , rij hem al bijna 10 jaar, en wil hem niet kwijt, weet niet hie ik een foto moet plaatsen , willen jullie me wel mee helpen meschien , gr theo

Hoi Theo,

Gewoon via imageshack daar moet je je inloggen, foto uploaden en gewoon het linkje van je foto hier plaatsen, dan komt deze hier te staan.

Veel suc6

rij nu al 3 maandjes met mijn paarse calibra turbo, rijd toch echt zalig, me vectra c gts blijft er onaangeroerd bijstaan haha

Terug
Naar boven