• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie hebben er nog een Calibra Turbo?

Wellicht alleen de latere, die van mijn vader (als het goed is de eerst geregistreerde Turbo in NL) heeft in ieder geval geen verlichting in de zonnekleppen.

@MoiInActie wrote:Wellicht alleen de latere, die van mijn vader (als het goed is de eerst geregistreerde Turbo in NL) heeft in ieder geval geen verlichting in de zonnekleppen.

Welke maand en bouwjaar is dat dan?

@inayat wrote:@MoiInActie wrote:Wellicht alleen de latere, die van mijn vader (als het goed is de eerst geregistreerde Turbo in NL) heeft in ieder geval geen verlichting in de zonnekleppen.

Welke maand en bouwjaar is dat dan?

Hij is van 2 januari 1993, hij mocht pas vanaf 1 januari op kenteken gezet worden, maar aangezien dit nieuwjaarsdag is werd dit 1 dag uitgesteld. We hebben wel die week ervoor (eind 1992) al met de garagehouder een testrit gemaakt... met 240+ km/u op zomerbanden over een licht besneeuwde snelweg :shock: We zullen het er maar op houden dat deze man jarenlang rallyrijder was en wist wat wel en niet kon.

Ah ok,

die van mij is van 9 februari '93.

Zijn er nog meer, hier op het forum, die in de eerste maanden van '93 geleverd zijn?

Terug
Naar boven