• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wie heeft al vleugel deuren gemonteerd?

miral astra

Post weleens wat
mijn vraag is eigenlijk, is er iemand die dit al op zijn astra G 3 deurs heeft gemonteerd?

en waar moet ik op letten als ik zo'n set ga bestellen en waar kan ik die dan het best bestellen?

moet ik die erop gaan lassen en moet de kabelboom die naar de deur gaat aangepast worden?

Neeeej toch geen vleugel deuren op je auto??

moet je niet doen! en zo verkoop je je auto nooit meer....

en het is ook wel een beetje geweest he!

Neeeej toch geen vleugel deuren op je auto??

moet je niet doen! en zo verkoop je je auto nooit meer....

en het is ook wel een beetje geweest he!

Het ligt er aan wat voor scharnieren je hebt/koopt. De kans is groot dat er een stuk aan de binnenkant van de spatborden weg moet, en de bedrading zal ook wat kort worden. Of ze gelast moeten worden, geen idee, ik hoop het niet voor je.

Het ligt er aan wat voor scharnieren je hebt/koopt. De kans is groot dat er een stuk aan de binnenkant van de spatborden weg moet, en de bedrading zal ook wat kort worden. Of ze gelast moeten worden, geen idee, ik hoop het niet voor je.

nouja, het is persoonlijk, maar vind het thuis horen op een lambo, maar ook op de nog steeds geweldige crx.

tenminste, ik denk dat iedere auto liefhebber een crx toch stiekem wel mooi vind.

op je astra moet je het niet doen, en al helemaal niet willen. hooguit op een coupe.

en een dik blok?? pfff, heb je niets aan, je mag toch maximaal 130 in nederland. en in het drukke nh waar ik woon heb je er helemaal niets aan om 500pk onder de kap te hebben.

nouja, het is persoonlijk, maar vind het thuis horen op een lambo, maar ook op de nog steeds geweldige crx.

tenminste, ik denk dat iedere auto liefhebber een crx toch stiekem wel mooi vind.

op je astra moet je het niet doen, en al helemaal niet willen. hooguit op een coupe.

en een dik blok?? pfff, heb je niets aan, je mag toch maximaal 130 in nederland. en in het drukke nh waar ik woon heb je er helemaal niets aan om 500pk onder de kap te hebben.

Lamborghini heeft ze wel :thumb

:jerry

ik zou het persoonlijk ook echt niet doen :shock:

maar je moet natuurlijk voor je eigen keuze gaan, t is jou auto! ;)

Lamborghini heeft ze wel :thumb

:jerry

ik zou het persoonlijk ook echt niet doen :shock:

maar je moet natuurlijk voor je eigen keuze gaan, t is jou auto! ;)

Een maat van me had ze op zn G, Geen 'echte' LSD's, dus aangepast door het bedrijf dat ze gemonteerd had en gingen binnen een jaar roesten. OOk gezeur met de cilinders enzo, één lek.. andere te stijf..dan moest je zo'nbeetje aan je deur hangen om hem dicht te doen.

Oftewel, als je het doet (het is niet mijn smaak), koop meteen goede, laat ze inbouwen met garantie, en kijk eerst eens rond hoe en wat..

Nog een ander voorbeeld van een golfje hier op t dorp.. Had ze gemonteerd maar die gingen nog maar 30cm opzij voordat ze naar boven gingen, zie je daar maar es tussen te wurem elke keer als je in en uit wilt stappen :angel

Een maat van me had ze op zn G, Geen 'echte' LSD's, dus aangepast door het bedrijf dat ze gemonteerd had en gingen binnen een jaar roesten. OOk gezeur met de cilinders enzo, één lek.. andere te stijf..dan moest je zo'nbeetje aan je deur hangen om hem dicht te doen.

Oftewel, als je het doet (het is niet mijn smaak), koop meteen goede, laat ze inbouwen met garantie, en kijk eerst eens rond hoe en wat..

Nog een ander voorbeeld van een golfje hier op t dorp.. Had ze gemonteerd maar die gingen nog maar 30cm opzij voordat ze naar boven gingen, zie je daar maar es tussen te wurem elke keer als je in en uit wilt stappen :angel

dus.....

niemand een idee van hoe en welke ik moet monteren, maar wel genoeg reactie's om het niet te doen!

persoonlijk is het super om het te zien, en als iederreen het zelfde had zou het geen ruk meer aan zijn!

de een een dik blok de anderre een dikke uitbouw. de 1 een diesel de ander nitro..... en zo kan ik wel ff door gaan

bedankt voor de info, ik denk dan maar om het niet te doen.

op you tube staan wat filmpjes over hoe en wat, maar zoals 2000 al aangaf moest je in het frame gaan slijpen en lassen :shock:

het is de bedoeling dat hij volgende maand gespoten wordt, dus ik dacht om dan ook maar direct de deuren aan te passen.

en dik blok wordt het zeker niet, heb een g3 gekocht omdat de benzine prijzen omhoog schoten. dus wil ik alleen maar auto's die zuinig rijden.

zoiets als op water ofzo zal wel leuk zijn :thumb

dus.....

niemand een idee van hoe en welke ik moet monteren, maar wel genoeg reactie's om het niet te doen!

persoonlijk is het super om het te zien, en als iederreen het zelfde had zou het geen ruk meer aan zijn!

de een een dik blok de anderre een dikke uitbouw. de 1 een diesel de ander nitro..... en zo kan ik wel ff door gaan

bedankt voor de info, ik denk dan maar om het niet te doen.

op you tube staan wat filmpjes over hoe en wat, maar zoals 2000 al aangaf moest je in het frame gaan slijpen en lassen :shock:

het is de bedoeling dat hij volgende maand gespoten wordt, dus ik dacht om dan ook maar direct de deuren aan te passen.

en dik blok wordt het zeker niet, heb een g3 gekocht omdat de benzine prijzen omhoog schoten. dus wil ik alleen maar auto's die zuinig rijden.

zoiets als op water ofzo zal wel leuk zijn :thumb

Lsd vleugeldeuren hoeven normaal niet gelast te wogen maar gebout, of je aan t frame moet slijpen durf ik niet zeker te zeggen, zeker bij jouw model niet aangezien ik er niet bekend mee ben.. Mailen doet wonderen dus ff bij Google lsd vleugeldeuren intype en fabrikant mailen! En geen imitatie pakken maar echt LSD!

En ti's natuurlijk jou auto dus je moet doen wat jij mooi vind!

Terug
Naar boven