• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie heeft er een al Casacada durven bestellen?

Ik rijd vrijdag ff langs de dealer in Bergen op Zoom. Die heeft er ook een staan.

Aan de andere kant vind ik het wel jammer om afscheid te nemen van mijn mooie Insignia.......... :cry

V.w.b. de levertijd weet ik wel dat er demo's besteld zijn met cognac kleurig leer en hiermee niet op tijd geleverd konden worden in deze maand (april). Het probleem wordt veroorzaakt door de toeleverancier van het leer.

Ik heb er een besteld met cognac kleurig leer en heb de toezegging dat deze in juni geleverd zou worden met dit leer.

Dit zou één van de redenen kunnen zijn waarom bij mij de levertijd 13 weken is en bij CharlesK de door hem eerder genoemde 8 weken.

@ Zongenieter, woon je in de buurt van Bergen op Zoom?

We houden dit jaar weer de Brabant Opelmeeting in Breda, het zou toch wel heel gaaf zijn om één van de eerste Cascada's op Nederlandse grond erbij te hebben?

Inderdaad, soms kunnen de raarste dingen een levering vertragen. De Range Rover van m'n baas komt 4 weken later vanwege de velgen die hij besteld had....

Ben erg benieuwd naar jullie wagens.

Ik heb al een Cascada gezien bij de Opel importeur in Breda, een bordeauxrode met rood dak, erg mooi!

Ik woon in de buurt van Vlissingen, dus niet echt ver van Breda vandaan.

Als ik kom zetten we er wel een hek om heen.................

Trouwens ik weet niet of ik dan al verlagingsveren heb kunnen scoren en spacers.

Ik heb hem besteld op 21 maart, en de levering is aangekondigd voor week 20. Als dat doorgaat is de levertijd dus 8 weken.

Ja, dat hek wil ik dan nog wel regelen ;)

Dat zou toch wel mooi zijn, ik weet zeker dat de Cascada zeer goed bekeken zal worden in Breda.

Ik zal jullie beiden op de hoogte houden als de datum definitief wordt gemaakt.

@ CharlesK, ik woon in Breda en werk in Roosendaal, ik zal dus goed opletten of ik je niet eens zie rijden zodra je Cascada geleverd is.

Dat zou goed kunnen dat stoffen bekleding het verschil maakt in de levertijd.

Dan mag jij, met jouw Cascada, in Breda de premiere hebben van mij !!!!! :thumb

Ik heb stoffen bekleding, daar zou het verschil in levertijd in kunnen zitten. Overigens woon ik nog dichter bij Breda, namelijk in Roosendaal ;)

Terug
Naar boven