• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie heeft er een x25xe in de aanbieding?

Hoi ik heb er een paar tekoop

1 ligt nog in de auto met volledige onderhouds historie

1 heb ik net uit de auto gehaald

beide blokken zijn geheel compleet en in goede staat

gr berry

Hoi ik heb er een paar tekoop

1 ligt nog in de auto met volledige onderhouds historie

1 heb ik net uit de auto gehaald

beide blokken zijn geheel compleet en in goede staat

gr berry

Maandag word de bovenkant van het blok eraf gehaald om te kijken of er nog wat te redden valt.

Maar ik zal het in gedachten houden.

Maandag word de bovenkant van het blok eraf gehaald om te kijken of er nog wat te redden valt.

Maar ik zal het in gedachten houden.

tja, heb wel een X25XE, maar daar zit nog een prachtige B1 aan vast....

maareuh wat is ermee gebeurt dan??

Willem

tja, heb wel een X25XE, maar daar zit nog een prachtige B1 aan vast....

maareuh wat is ermee gebeurt dan??

Willem

k heb nog een complete x25xe maar der zit nog een mooie b1 station aan vast..staat hier ook in der markplaatstopic..

k heb nog een complete x25xe maar der zit nog een mooie b1 station aan vast..staat hier ook in der markplaatstopic..

Hmmm x30xe is miss ook wel wat.

Ik weet nog niet precies wat er met het blok is gebeurd maar dat hoor ik waarschijnlijk maandag.

Ze denken een gescheurde kop of een klep verbrand maar maar ze hebben tot nu toe alleen van buitenaf gekeken maar er komt over olie vandaan dus dat voorspeld niet veel goeds.

To be continued

Hmmm x30xe is miss ook wel wat.

Ik weet nog niet precies wat er met het blok is gebeurd maar dat hoor ik waarschijnlijk maandag.

Ze denken een gescheurde kop of een klep verbrand maar maar ze hebben tot nu toe alleen van buitenaf gekeken maar er komt over olie vandaan dus dat voorspeld niet veel goeds.

To be continued

Deze week lagen er nog 3 van die motoren bij autosloperij Pekel in Hollanscheveld, en

ook nog een complete sloper station met leren interieur.

Terug
Naar boven