• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wie heeft zijn manta uitgeleent

Nou dar was dus lekker veel,

Nog geen minuut in totaal:fy1

lekker heb ik hier al die f*king tijd op gewacht:hmmz:o:fy1:(

nou ik heb hem helaas gemist, en nu ik lees dat ie zo belachelijk kort was snap ik wel waarom.

was bij mn moeder op verjaardagsvisite en die moest natuurlijk verdomme popstars kijken, ik zappen iets na half 11, southpark nog bezig, terugzappen naar andere zender en nog geen 5 minuten later was ik terug op comedy central en was het al duidelijk dat ik het al voorbij was pffffffff :wtf

dan maar op youtube checken ofzo

origineel gepost door lenn0

nou ik heb hem helaas gemist, en nu ik lees dat ie zo belachelijk kort was snap ik wel waarom.

was bij mn moeder op verjaardagsvisite en die moest natuurlijk verdomme popstars kijken, ik zappen iets na half 11, southpark nog bezig, terugzappen naar andere zender en nog geen 5 minuten later was ik terug op comedy central en was het al duidelijk dat ik het al voorbij was pffffffff :wtf

dan maar op youtube checken ofzo

idem hier.

was wel benieuwd.

maar iets in mij zegt dat deze serie de manta rijders niet te goed doet.

alles is van youtube af!!!

Jammer maar is niet anders!:fy1:wtf

Nog een leuke manta foto van hyves

Waar komt deze manta eigenlijk vandaan aangezien hij voorzien is van nieuwe platen??

jammer heeft iemand ze op z'n pc staan? anders inpakken en ergens online zetten waar ze niet aan kunnen ;) als er nog nieuwe uitkomen ook? :)

Greets,

Alex

ik heb de wagen vorig jaar ingevoerd uit duitsland in de buurt van frankfurt... was 1 gedoe maar de wagen was bhij aankomst dubbel waard... hij was eerst van een opa die overleden was en daarna is hij na een monteur gegaan die zelf 3 auto's had en 2 motoren.. stond dus alleen maar in de garage te slapen.

oke, Mooi verhaal, Was erg benieuwd ziet er trouwens netjes uit deze manta.

ook een mooie avatar heb je :o

Echte foto? of gefotoshopt?

Terug
Naar boven