• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie helpt me?

Hulkie

Post vaak
hallo,

ik wil al heeeeeeel lang een shopje van mijn kadett.

heb zelf al een en ander geprobeerd maar lukt me gewoon niet.

en ik wil niet zo heel veel

- iets verlagen zodat het ong 4/6 cm in echt lijkt zodat ik kan kijken hoe dat staat

- en dan mijn kadett op het plaatje van de silvia. want dat is super mooie achtergrond dsu gewoon over silvia heen.

kan iemand me helpen.

als de resolutie zo neit groot genoeg is laat het me even weten dan mail ik even.

want ik wil hem graag als bureaublad gaan gebruiken.

en die is 1440 bij 900 piksels. en mijnalbum zet ze niet zo groot neer.

dus dan mail ik ze even.

maar hier me fotos.

Foto-Z4BHUZ3X.jpg

Foto-67LWTDIO.jpg

heb voor deze achtergrond gekozen omdat mijn foto in ong zelfde hoek is gemaakt. maar deze resolutie is veel te klein om te gebruiken. Dus als iemand zo vriendelijk wil zijn me te helpen ben ik eeuwig dankbaar. en dan mail ik me fotos wel eff.

mvg gerry

bij photobucket kan ik de grote instellen van de foto's die ik upload.

want de fotos zijn idd beetje klein om te shoppen en ook een beetje donker zo zie je de verlaging slecht denk ik rond de wielen.

gr.arno

Terug
Naar boven